adexo3
۱۴۱۰۱۹۴
۳۰۸
۳۰۸
پ

معادله چندمجهولی رویارویی سپاهان و تراکتور؛ چه کسی لبخند می‌زند؟

فوتبال باشگاهی ایران در سال ۱۴۰۳ با یک بازی بسیار مهم و حیاتی استارت می‌خورد؛ رویارویی تراکتور و سپاهان در تبریز.

فوتبالی: فوتبال باشگاهی ایران در سال ۱۴۰۳ با یک بازی بسیار مهم و حیاتی استارت می‌خورد؛ رویارویی تراکتور و سپاهان در تبریز.

دیداری که قرار بود در هفته اول نیم‌فصل دوم برگزار شود ولی به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به ۱۵ فروردین موکول شد. ۳ امتیاز این بازی نقشی کلیدی در حل شدن برخی معادلات صدر جدول دارد. ۳ امتیازی که می‌تواند سپاهان را به کورس برگرداند؟ یا تراکتور را به یک مدعی تقریبا جدی تبدیل کند؟ یا اینکه با رقم خوردن تساوی، لبخند را به لب استقلال و پرسپولیس بنشاند؟

* برد تراکتور

اگر تراکتور برنده بازی عقب‌افتاده با سپاهان باشد، جایگاه سومش را قطعی خواهد کرد. آنها با این 3 امتیاز، مجموع امتیازات‌شان بعد از 21 بازی را به عدد 41 می‌رسانند و پس از استقلال 46 و پرسپولیس 43 امتیازی روی پله سوم قرار می‌گیرند. این برد، خطر رسیدن سپاهان را هم از بین می‌برد چراکه آنها با بردن دربی اصفهان، 40 امتیازی می‌شوند که یک امتیاز از تراکتور کمتر است.

معادله چندمجهولی رویارویی سپاهان و تراکتور؛ چه کسی لبخند می‌زند؟

* برد سپاهان

در این صورت سپاهان بعد از 20 بازی 40 امتیازی می‌شود و با یک بازی کمتر از تراکتور، 2 امتیاز از آنها بیشتر خواهد داشت و به پله سوم می‌رسد. با این برد، سپاهان در صورت پیروزی در دربی اصفهان، 43 امتیازی می‌شود یعنی درست به اندازه امتیازات پرسپولیس. ولی چون در بازی رودررو موفق به شکست دادن قرمزها شده، روی پله دوم قرار خواهد گرفت.

معادله چندمجهولی رویارویی سپاهان و تراکتور؛ چه کسی لبخند می‌زند؟

* تساوی

تقسیم امتیاز، همان نتیجه‌ای است که لبخند استقلال و پرسپولیس را به همراه دارد. در این صورت، تراکتور بعد از 21 بازی، 4 امتیاز کمتر از پرسپولیس و 7 امتیاز کمتر از استقلال خواهد داشت. سپاهان هم 38 امتیازی شده و با یک بازی کمتر، فاصله‌اش نسبت به سرخابی‌ها به 5 و 8 امتیاز می‌رسد که احتمال رسیدنش حداقل به یکی از آنها را با بردن دربی اصفهان کاملا از بین می‌برد.

معادله چندمجهولی رویارویی سپاهان و تراکتور؛ چه کسی لبخند می‌زند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج