۱۴۱۰۷۵۰
۱۳۵۵
۱۳۵۵
پ

تنش بین طارمی و کونسیسائو جدی است!

مهدی طارمی، مهاجم پورتو، که در تابستان به اینتر می‌پیوندد، از پایان جام ملت‌های آسیا تاکنون تنها ۵۴ دقیقه برای تیم پرتغالی بازی کرده است.

ورزش سه: در نسخه چاپی روز چهارشنبه روزنامه کوریره دلو اسپورت به وضعیت مهدی طارمی پرداخته شده است. طارمی همچنان بازیکن پورتو است اما در چند هفته پایانی قراردادش قرار دارد.

قرارداد طارمی با پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. پس از پایان قرارداد، این ستاره ۳۱ ساله قصد دارد به‌صورت رایگان به اینتر بپیوندد.

نراتزوری تابستان گذشته طارمی را هدف قرار داده بود. با این حال، پس از اینکه نتوانستند با پورتو بر سر مبلغی به توافق برسند، در عوض تلاش کردند تا این بازیکن را برای فصل آینده جذب کنند.

بنابراین اکنون فقط موضوع زمان است. پورتو ماه‌‌هاست که می‌داند طارمی در پایان فصل راهی سری A خواهد شد و این می‌تواند بر نقش ملی‌پوش ایرانی در تیم تأثیر بگذارد.

تنش بین طارمی و کونسیسائو جدی است!

فقط ۵۴ دقیقه!
طارمی در آستانه انتقال به اینتر در بازی‌های اخیر فقط ۵۴ دقیقه در ترکیب حضور داشته است. او در اوایل ۲۰۲۴ با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا حاضر بود. او سپس به پورتو بازگشت تا فصل را با این تیم پرتغالی به اتمام برساند.

با این حال طارمی از آن زمان به‌طور منظم برای پورتو بازی نکرده است. مصدومیت در این امر نقش داشت. اما حالا به هر حال طارمی کاملا آماده است. سرجیو کونسیسائو این ستاره را در اولین بازی پس از تعطیلات ملی ماه مارس از لیست بازی کنار گذاشت تا نشان دهد موضوع جدی است.

دلیل این تصمیمات کاملا مشخص است. اولویت پورتو و کونسیسائو کار با بازیکنانی است که فصل آینده در این باشگاه خواهند بود، که طارمی بین این بازیکنان نیست.
طارمی از جام ملت‌های آسیا تاکنون در مجموع تنها ۵۴ دقیقه بازی کرده است. یکی در مقابل آروکا در لیگ و سپس آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج