adexo3
۱۴۱۰۷۹۸
۹۱۳
۹۱۳
پ

سیم خاردار تیم پپ مقابل رئال مادرید غایب است؟

مدافع منچسترسیتی، در جریان دیدار دوستانه دو تیم ملی انگلیس و برزیل دچار مصدومیت عضلانی شد.

طرفداری: کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، در جریان دیدار دوستانه دو تیم ملی انگلیس و برزیل دچار مصدومیت عضلانی شد. مدافع راست انگلیسی تاکنون دو بازی منچسترسیتی مقابل آرسنال و استون ویلا را از دست داده است.

سیم خاردار تیم پپ مقابل رئال مادرید غایب است؟

به گزارش مارکا، با وجود اینکه کایل واکر ممکن است تلاش خودش را برای ریکاوری و حضور در بازی رفت تیمش مقابل رئال مادرید در برنابئو انجام دهد، اما به نظر می‌رسد حضور او در ترکیب اصلی تیم گواردیولا برای این بازی بسیار بعید باشد.

گواردیولا در صحبت‌هایی درباره مدافع راست خود گفت: دکترها گفتند که کایل واکر برای بازی در سیتی آماده نخواهد بود. اما کایل، کایل است... و او ژنتیک خاصی دارد. دکترها گفتند که مصدومیت او کاملاً جدی است. اما کایل، کایل است!

برنابئو از یک نمایش تماشایی محروم می‌شود

در حالی که غیبت واکر به سود رئال مادرید است، هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو از تماشای یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های این بازی محروم خواهند شد؛ نبرد واکر و وینیسیوس جونیور. مدافع راست باتجربه منچسترسیتی با سرعت فوق‌العادۀ خود، تجربه بسیار خوبی برای مقابله با سرعت و مهارت وینیسیوس دارد و او نشان داده که می‌تواند به خوبی وینی را کنترل کند. در تقابل فصل گذشته، ستاره برزیلی رئال مادرید در دیدار رفت گلزنی کرد، اما در بازی برگشت در اتحاد، نتوانست از سد خط دفاعی سیتی عبور کند و در نهایت او و هم‌تیمی‌هایش مغلوب شدند تا این سیتی باشد که به دیدار فینال چمپیونز لیگ راه یابد و درنهایت به اولین مقام قهرمانی‌اش در این مسابقات برسد.

سیم خاردار تیم پپ مقابل رئال مادرید غایب است؟

نبود واکر حتی باعث ناراحتی خود وینیسیوس جونیور هم شده و او پس از بازی انگلیس و برزیل گفته بود که امیدوار است مدافع منچسترسیتی به بازی مقابل رئال مادرید برسد:

کل این اتفاق ناراحت‌کننده است. هر بار که بازیکنی به خاطر مصدومیت زمین را ترک می‌کند، بسیار ناراحت‌کننده است و نه تنها برای آن بازیکن، بلکه برای همه ما که درون زمین هستیم نیز همین‌طور است. ما دوست داریم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم. همیشه گفته‌ام واکر بهترین مدافعی است که مقابلش بازی کرده‌ام. همیشه دوئل‌های خوبی با یکدیگر داشته‌ایم. او برای من احترام زیادی قائل است و من هم به او بسیار احترام می‌گذارم. هر کدام از ما با تمام توان‌مان برای تیم خود مبارزه می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج