اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۱۳۸۰
۴۸۷
۴۸۷
پ

پیشکسوت آبی‌ها: انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه نباید انتظار بیش از اندازه از استقلال داشته باشیم گفت: انتظار قهرمانی به آبی ها فشار زیادی آورده که می‌تواند مخرب باشد.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در مورد دیدار استقلال و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ گفت : استقلال در جام حذفی از مس رفسنجان شکست خورد اما این دیدار با جام حذفی متفاوت است و استقلال باید با ارایه یک بازی منطقی به پیروزی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: مس هم با آمدن نوید کیا متفاوت بازی می کند و این امر می تواند برای استقلال خطرناک باشد. آبی ها باید منتظر محمد را مهار کنند چون او این روزها فوق‌العاده بازی می کند و از آمادگی بالایی برخوردار است.

پیشکسوت آبی‌ها: انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: نوید کیا نمی خواهد دست خالی از تهران برگردد و به دنبال کسب یک امتیاز است. استقلال هم می خواهد سه امتیاز را کسب کند تا هم فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کند و هم یک گام به قهرمانی نزدیک شود.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی نیاز است تا آبی ها به قهرمانی برسند گفت: اعتقاد دارم استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد ولی فشاری که این چند وقت به این تیم وارد می شود و همه می گویند استقلال باید قهرمان شود می تواند برای آبی ها مخرب باشد.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: تیم نیاز به آرامش دارد و نباید بی دلیل و به اسم قهرمان شدن وارد حاشیه شود. برای رسیدن به قهرمانی تلاش بازیکنان ، حمایت هواداران و پیاده کردن نکات فنی در زمین لازم است اما از همه مهمتر پشتیبانی مدیریت نیاز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج