adexo3
۱۴۱۱۴۳۴
۱۱۹۵
۱۱۹۵
پ

انتقاد صریح اوسمار درمورد بیرانوند!

سرمربی برزیلی پرسپولیس میگوید باوجود اطلاع کادر پزشکی تیم ملی از مصدومیت بیرانوند، روند درمانی انجام نشده بود.

ورزش سه: سرمربی برزیلی پرسپولیس میگوید باوجود اطلاع کادر پزشکی تیم ملی از مصدومیت بیرانوند، روند درمانی انجام نشده بود.

انتقاد صریح اوسمار درمورد بیرانوند!

اوسمار ویه‌را سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر حضور یافت و در حالی که با پیراهن قرمز مقابل مترجم و مدیررسانه خود نشسته بود، به سوالات پاسخ داد.

بخش اصلی صحبتهای سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند بود که او از کادر پزشکی تیم ملی بابت عدم اطلاع رسانی انتقاد کرد.

اظهارات اوسماررا بخوانید:

صحبتهای اولیه؟

عصر همگی بخیر! همیشه بعد از توقف نسبتا طولانی به خاطر سال نو و فیفادی، تازگی و سختی را تجربه می‌کنیم. همه تیم‌ها وقت  خوبی برای تمرین و بازی دوستانه داشتند و همه می‌دانند این قسمت آخر لیگ است که برگزار می‌شود. ۹ بازی تا پایان لیگ مانده و هر کدام از این بازی‌ها اهمیت زیادی برای خودش دارد.

دیدار با گل‌گهر؟

ما می‌دانیم گل‌گهر تیم باکیفیتی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند و امیدواریم به هدف خودمان که بازی خوب است و همچنین سه امتیاز، برسیم.  تیم حریف  در بخش دفاعی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان آنها با هم هماهنگ هستند و بازیکنانی دارد که به صورت انفرادی هم می‌توانند کمک کنند.   بازی تاکتیکی و تکنیکی خوبی خواهد شد و امیدوارم در ۹۰ دقیقه بازی خوبی ببینیم.

مصدومیت بیرانوند و بیانیه‌های پرسپولیس؟

به نظر من هر بازیکنی در هر جای دنیا باعث افتخارش است که در تیم ملی در جام جهانی، جام ملتها، بازی دوستانه و… به میدان برود و هر تیمی که بازیکنش به تیم ملی می‌رود، برابران باعث افتخار است و نشان می‌دهد کارش را درست انجام داده است. مصدومیت‌ها به وجود می‌آید و اتفاق می‌افتد اما بعضی مواقع با راهنمایی و چند کار، ریسک مصدومیت پایین می‌آید.

اوسمار بعد از این مقدمه سراغ بخش اصلی نظرش می‌رود: چیزی که ما را ناراحت می‌کند، اتفاقاتی است که بعد از مصدومیت علی [بیرانوند] پیش آمده است.  فکر میکنم علی یک روز قبل از بازی ترکمنستان به کادر پزشکی تیم ملی گفته بود که یک دردی را در دستش حس می‌کند که شاید باعث می‌شد حتی مقابل ترکمنستان بازی نکند.  در بازی هم ضربه به دستش خورد که دردش راربیشتر کرد و فردای روز بازی به کادر پزشکی تیم ملی گفت که درد دستش بیشتر شده. ام ار ای که بعد از بازی گرفتند، وجود دارد و نشان می‌دهد دستش مصدوم شده بود.

ما نمی‌گوییم که نباید مصدوم می‌شد بلکه میگوییم اگر همان موقع تشخیص داده می‌شد و کارهای درمانی را آغاز می‌کردند، به جای ۳-۴ بازی شاید یک یا حداکثر دو بازی را از دست می‌داد.

با کنایه به کادر پزشکی تیم ملی: درخواستی که می‌توانم از کادر پزشکی تیم ملی داشته باشم این است که اگر مصدومیت مشابه پیش آمد به اطلاع باشگاه‌ها برسانند تا ما کارهای لازم را شروع کنیم و همچین مواردی پیش نیاید.  الان نمی‌شود کاری کرد و به عقب برگشت اما این درسی به ما داد که این گزارش‌ها را زودتر ارائه دهیم، همانطور که تیم‌ها به تیم ملی احترام می‌گذارند و بازیکنان خود را به تیم ملی می‌دهند، آنها هم احترام متقابل بگذارند.

خطاب به هواداران پرسپولیس: هواداران بدانند ما به اندازه آنها ناراحت هستیم و این انفاق دست ما نبود و بالاتر از توان کاری ما بود و ما به اندازه آنها ناراحت هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج