۱۴۱۱۵۵۹
۱۸۰۱
۱۸۰۱
پ

نگرانی رئالی‌ها بابت وضعیت بهترین خرید قرن

تونی کروس هنوز با رئال تمدید نکرده و این موضوع باعث نگرانی رئالی‌ها شده است.

خبرورزشی: تونی کروس هنوز با رئال تمدید نکرده و این موضوع باعث نگرانی رئالی‌ها شده است.

نگرانی رئالی‌ها بابت وضعیت بهترین خرید قرن

در حالی که قرارداد تونی کروس در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او همچنان در شرایط فوق العاده خوبی قرار دارد اما این بازیکن تصمیمی برای تمدید قرارداد خود با رئال مادرید نگرفته و همین موضوع هواداران تیم سفیدپوش را نگران کرده است

تونی کروس، ستاره آلمانی، هنوز تصمیم نهایی‌اش برای تمدید قرارداد با رئال مادرید را نگرفته است. قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و همه منتظر تصمیم نهایی این بازیکن برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضورش در این باشگاه برای یک فصل دیگر هستند.

این ستاره آلمانی در دیدار این هفته برابر منچسترسیتی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای چهلمین بار در ترکیب رئال مادرید به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به تیمش برای صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات کمک کند. او این فرصت را خواهد داشت که تا پایان فصل به میانگین تعداد بازی‌هایی که در سال‌های قبل به عنوان بازیکن رئال انجام داده (۴۶ بازی) برسد، چرا که تیم کارلو آنچلوتی حداقل ۱۰ بازی دیگر در این فصل در پیش خواهد داشت که احتمال حضور کروس در آنها زیاد است.

این موضوعی است که اهمیت بسیاری در تصمیم کروس برای فصل آینده و امضای قرارداد جدید دارد. تعداد بازی‌های او از ۴۲ بازی که کمترین آمارش در رئال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود عبور خواهد کرد اما مطمئنا به ۵۵ بازی که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ انجام داد و بالاترین آمارش بود نمی‌رسد. کروس همچنین توانست به رکورد ۴۰ بازی که در طول دوران ۱۰ فصل حضورش در رئال مادرید همیشه آن را ثبت کرده بود برسد، موضوعی که باعث شده است بسیاری او را یکی از بهترین خریدهای قرن این باشگاه به حساب بیاورند. خصوصا که او تنها با ۲۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و تا به حال در ۴۵۶ بازی و ۵۴۸۲۴ دقیقه برای آنها به میدان رفته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج