adexo3
۱۴۱۱۸۵۸
۱۸۶۱
۱۸۶۱
پ

پیروانی: برای شیرین کردن خودتان، اظهارنظر نکنید!

سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران صحبت‌های جالبی درباره اخراج اوسمار ویرا و البته مصدومیت علیرضا بیرانوند انجام داد.

 فوتبال برتر: افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر بازی خوبی به خصوص در نیمه اول، انجام دادیم. امروز مستحق برد بودیم، به هواداران، تیم، بچه‌ها و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه تلاش کردند و خدا را شکر نتیجه دلخواه را گرفتیم.

پیروانی: برای شیرین کردن خودتان، اظهارنظر نکنید!

پیروانی در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند که باعث ایجاد بحث بین کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس شده است گفت: فکر می‌کنم با صراحت باید اعلام می‌کردند که کادر پزشکی تیم ملی اشتباه کرده است. اگر مصدوم بود و MRI گرفته بودند، به صورت علمی مشخص بود که بازیکن مصدوم است. چرا او را با خودشان به ترکمنستان بردند؟ اجازه می‌دادند که در ایران کارهای مداوایش انجام شود. فکر می‌کنم اشتباه آنها اشتباه بزرگی بوده است. اصلا بحث حضور یا عدم حضور بیرانوند نیست. او با اختلاف بهترین دروازه‌بان ایران است اما بحث من این است که باید همکاری و تعامل بهتری با باشگاه داشته باشند. آرزوی همه این است که به تیم ملی بروند ولی اینطور نیست که بازیکن برود و مصدوم به باشگاهش برگردد.

پیروانی درباره صحنه‌ای که منجر به اخراج اوسمار توسط داور شد هم گفت: آقای اوسمار آمد حس انسان دوستی و کار مردانه بکند و یک متر به داخل زمین رفت. البته برخی نفرات تیم حریف هم در زمین بودند. با اینکه فکر می‌کنم این تصمیم یک مقدار سخت‌گیرانه بود. اصلا داوری خوب یا بد، در نهایت  فقط یک گله دارم. بعضی کارشناسان الان نظر دادند این بود، این نبود. برای اینکه بحث را لوث نکنید، نظر ندهید. اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. ما خسته نباشید به کار داوری می‌گوییم و زحمت خودشان را کشیدند. ولی اینکه برای شیرین کردن خودتان، اظهار نظر مخالف بکنید کار درستی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج