۱۴۱۱۹۲۷
۱۲ نظر
۹۰۱۱
۱۲ نظر
۹۰۱۱
پ

طرفداران استقلال، دیشب از قهرمانی ناامید شدند

این هفته از لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید و پرسپولیسی‌ها هم مقابل گل‌گهر به برتری رسیدند تا اختلاف این دو تیم به یک امتیاز برسد و جنگ قهرمانی شدیدتر شود

برترین‌ها: این هفته از لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید و پرسپولیسی‌ها هم مقابل گل‌گهر به برتری رسیدند تا اختلاف این دو تیم به یک امتیاز برسد و جنگ قهرمانی شدیدتر شود. هواداران استقلال به شدت از جواد نکونام و سبک بازی تیمشان شاکی هستند.

طرفداران استقلال، دیشب از قهرمانی ناامید شدند

کاربری به نام ایزی مانی در این رابطه نوشت: این راهی که نکونام و دوستان میرفتن به ترکستان بود و الان با گذر زمان خیلی‌ها بیشتر به این رسیدند؛ به عنوان یه استقلالی هیچ‌وقت کری بچگانه نخواندم و این توییت هم حرف دلم است؛ شانس پرسپولیس برای قهرمانی خیلی بیشتر از استقلاله چون تیمش در نیم‌فصل اصولی تقویت شد و در کنار یازده بازیکن فیکس آماده یه نیمکت مسلح هم دارد؛ استقلال هم می‌توانست اسکواد این شکلی را داشته باشد ولی آقایان بیشتر به فکر جیب خودشان بودند و لیستشان بیشتر شبیه مطلب طنز بود. به شخصه دست خطیر را می‌بوسم که هیچکدام از لردهای مدنظر نکونام را نگرفت

دایی ناصر هم در مورد گلزنی اورونوف نوشت: هر گل ارونوف باعث می‌شه درود بفرستم به تمام باعث و بانیان کنسل شدن آمدنش به استقلال و رفتنش به پیروزی که باعث شد تیمشان تقویت بشه و رقابت سر قهرمانی جذاب بشود. بعدش هم بشنویم که استقلال بازیکن ندارد و دستمان خالیه (که واقعا هم الان خالیه).

سینا حسینی هم از پشت پرده حمله به نکونام گفت: پشت پرده حمله به نکونام چیست؟ کاملا مشخص است همان جریانی که علاقه به موفقیت ساپینتو نداشت حالا نمی‌خواهد نکونام در استقلال موفق شود. اگر این تیم با این اسکواد قهرمان شود، بازی  خیلی‌ها به هم می‌خورد پس هجمه تمام عیار به نکونام آغاز می‌شود! برای آنها سرنوشت استقلال اهمیتی ندارد.

طرفداران استقلال، دیشب از قهرمانی ناامید شدند

کاربر مهی به حضور فخرالدینی در ترکیب استقلال واکنش نشان داد: من واقعاً با دیدن هر لحظه از حضور فخرالدینی در ترکیب استقلال عذاب میکشم. نمی‌دونم چه لزومی داشت که با وجود اون همه اشتباه، تا دقایق آخر هم بازی کنه. نمی‌دونم چرا به سامان تورانیان بازی نمی‌رسه؟ حتی اگر عملکردش متوسط هم باشه حق این پسر این نیست.

طرفداران استقلال، دیشب از قهرمانی ناامید شدند

مهدی رنجبر در دفاع از سبک بازی نکونام نوشت: پرسپولیس با این همه ستاره و ملی پوش، با یک گل انفرادی بازی را می‌بره. هفته های پایانی لیگه و تنها چیزی که مهمه، گرفتن ٣ امتیازه. افتادن تو تله‌ی «بازی زیبا» نتیجه ای جز حسرت آخر فصل نداره. استقلال صدرنشین لیگه و باید با همون روشی بازی کنه که صدرنشینش کرده.

کاربر امباپه برای فصل بعد استقلال نسه پیچید: امیدوارم هوادار استقلال تا به این لحظه متوجه شده باشه که دیگه تحت هیچ شرایطی نباید خواستار مربی ایرانی بشه و به این بلوغ رسیده باشه که آخر فصل به دور از هر نتیجه ای جواد نکونام باید این تیم را ترک کنه و یک مربی خارجی ساختارساز به این تیم بیاد.

سامان مخوف خواستار حمایت از استقلال شد: هنوز صدر جدولیم و با تیم‌های راحت‌تری نسبت به پرسپولیس بازی داریم! هنوز تکلیف قهرمانی دست ماست و خاک بر سر اون هواداری که هنوز نفهمیده باید حمایت کنه نه اینکه فقط بشینه از زیر پتو تخریب کنه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      شتردرخواب بیندپنبه دانه....

    • ناشناس

      به هیچ وجه ناامید نیستیم و تا اخرین روز بازیها به امید خدا صبر میکنیم و ان شاء الله قهرمان میشیم.

    • آبی

      بدون شک استقلال قهرمان می شود

      پاسخ ها

      • من

        شتردرخواب بیندپنبه دانه

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    • ناشناس

      جوجه ها را آخر پاییز میشمارند . توهم دعوت به صرف پنه دانه

    • نوید

      دیوار چین یا دفاع لنگ

    • ناشناس

      آقایون استقلالی تا در توهم سیر کنید اوضاع همین است تا بزرگ فکر نکنید بزرگ نمیشید خوب معلومه رغبا نمی‌خوان شما قهرمان بشید چون میخوان خودشون قهرمان بشن برید فوتبال یاد بگیرید به جای هوچی‌گری

    • مرتضی

      انشالله استقلال قهرمان خواهد شد باید حواسش به همه بازی ها باشه تا امتیاز کامل بگیره

    • ناشناس

      کدوم بازی زیبا شما که عقب بودید همه ش وبرای تساوی اومدید این نشد بازی زیبا

    • نگین

      پرسپولیس اگه از سپاهان 3امتیاز گرفت قهرمانی اش حتمی هست

    • SEYED MAHMOUD MIRTORABI

      استقلال تو تبریز امتیاز میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج