۱۴۱۲۸۳۷
۲۴۰۵
۲۴۰۵
پ

پدیده ۱۷ساله‌ای که امباپه را در جیب بغلش گذاشت

پائو کوبارسی ۱۷ ساله با عملکردی چشم‌نواز، کیلیان امباپه را در پارک دو پرنس مهار کرد.

ورزش سه: پائو کوبارسی ۱۷ ساله با عملکردی چشم‌نواز، کیلیان امباپه را در پارک دو پرنس مهار کرد.

پدیده ۱۷ساله‌ای که امباپه را در جیب بغلش گذاشت

دیدار امشب پاری سن ژرمن و بارسلونا با یک سورپرایز همراه بود. ژاوی هرناندز تصمیم گرفته بود پائو کوبارسی ۱۷ ساله را مامور مهار کیلیان امباپه کند.

تصمیم ریسکی مربی اسپانیایی باعث واکنش هواداران بارسلونا در فضای مجازی شد. با اینکه مدافع جوان در چند بازی این فصل توانسته عملکردهای درخشانی ثبت کند اما بسیاری از آنها معتقد بودند که بازی دادن به کوبارسی در این بازی حساس و آن هم مقابل امباپه ریسک بزرگی است که ممکن است برای بارسایی‌ها گران تمام شود.

با این حال کوبارسی در ترکیب بارسا قرار گرفت. او با حضور فیکس در مقابل پی‌اس‌جی به رکوردی جالب دست یافت: جوان‌ترین مدافع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا که بازی‌ای از مرحله یک‌چهارم نهایی را از ابتدا آغاز کرده است.

با اینکه بازی در لیگ قهرمانان برای بازیکنی ۱۷ ساله افتخار محسوب می‌شود، اما کوبارسی در این بازی کاری کرد که کسی به این رکورد توجه نداشته باشد و بیشتر از نمایش درخشان او صحبت کنند.

او در نیمه اول به کیلیان امباپه اجازه حرکت نداد و ستاره فرانسوی در ۴۵ دقیقه ابتدایی فقط موفق به ثبت ۱ شوت و ۱ دوئل موفق شد. با اینکه پاریسی‌ها در نیمه دوم هجومی‌تر بودند و علاوه‌بر زدن دو گل، چندین موقعیت گلزنی هم داشتند، اما کوبارسی به حدی امباپه را مهار کرده بود که او هیچ سهمی در این موقعیت‌ها نداشت.

شوت درون چارچوب، پیروزی در ۳ دوئل از ۱۲ دوئل مقابل کوبارسی و انجام فقط ۱ دریبل موفق از ۴ تلاش برای دریبل، آمار بسیار ضعیف و عجیبی است که امباپه در برابر مدافع نوجوان به ثبت رسانده است.

خود کوبارسی نیز آمار عالی ۹۳ درصد دقت پاس، ۳۳ لمس توپ، ۳ بازپس‌گیری توپ، ۱ بلاک شوت امباپه را ثبت کرد و توانست شبی به‌یادماندنی را سپری کند.

کوبارسی پیش از این در مرحله قبل مقابل اوسیمن قرار گرفته بود و موفق به مهار این مهاجم هم شده بود و امشب با تکرار عملکرد فوق‌العاده‌اش نشان داد درخشش او اتفاقی نیست و ستاره‌ای بزرگ در حال ظهور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج