۱۴۱۲۸۸۲
۶۴۱
۶۴۱
پ

پیروزی عموزاد، یزدانی و نخودی در قهرمانی آسیا

در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، عموزاد، یزدانی و نخودی مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند اما خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور نخست شکست خورد.

ایسنا: در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، عموزاد، یزدانی و نخودی مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند اما خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور نخست شکست خورد.

در آغاز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم خواری در دور نخست به مصاف اودیت دارنده مدال طلای جوانان آسیا ۲۰۲۳ از هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست خورد و از راه یافتن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. خواری برای حضور در گروه بازنده‌ها و مبارزه برای کسب مدال برنز باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد، در غیر این‌صورت از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد.

پیروزی عموزاد، یزدانی و نخودی در قهرمانی آسیا

خواری در حالی که از کشتی‌گیران جوان و کم سن و سال ایران محسوب می‌شود در لحظات پایانی مبارزه از نظر بدنی و نفس کم آورد تا این‌بار نیز ضعف بدنسازی این کشتی‌گیر معضل اصلی در میادین بین‌المللی باشد. او سال گذشته در بازی‌های آسیایی نیز در حالی که ۸ بر یک از حریف هندی خود پیش بود در وقت دوم امتیازات زیادی را از دست داد و در نهایت ۱۹ بر ۸ شکست خورد و حذف شد!

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد، دارنده مدال طلای جهان و ۲ طلای آسیا، در دور نخست مقابل ژولدوشبیکوف‌ دارنده مدال‌های طلای امیدهای جهان ۲۰۱۹ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۲۰ از قرقیزستان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. عموزاد در این مبارزه نیز همچنان تنها با روش دست بردن زیر کتف به دنبال گرفتن امتیاز از رقیب خود بود که با توجه به شناخت رقیبان از شیوه او، در بسیاری از موارد در گرفتن امتیاز ناکام بود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی دارنده ۲ مدال نقره جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل عثمان اف دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عثمان اف در دور نخست حریف چینی را ۱۱ بر ۳ شکست داده بود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی دارنده ۲ مدال نقره و یک برنز جهان، پس از استراحت در دور نخست، به مصاف سیف الدین اف، کشتی‌گیر روسی الاصل از بحرین که چندی پیش به مدال طلای جام یاشاردوغو رسید، رفت و در پایان به سختی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. نخودی در حالی که تا ثانیه‌های پایانی ۵ بر صفر پیش بود، دو مرتبه اسیر زیرگیری حریف خود شد و ۴ امتیاز از دست داد. در حالی‌که کشتی‌گیر روس به دنبال گرفتن امتیازات بیش‌تر بود زمان مبارزه به پایان رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با اولزیسایخان از مغولستان کشتی می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج