۱۴۱۲۸۹۴
۱۵۲۶
۱۵۲۶
پ

داور اشک‌ها و لبخندها بازی استقلال را سوت می‌زند

داور انتخاب شده برای قضاوت مصاف استقلال و آلومینیوم برای ششمین بار در طول دوران قضاوتش برای آبی‌ها سوت می‌زند.

ورزش سه: داور انتخاب شده برای قضاوت مصاف استقلال و آلومینیوم برای ششمین بار در طول دوران قضاوتش برای آبی‌ها سوت می‌زند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از رضا عادل استفاده خواهد کرد. این داور تاکنون و در طول دوران قضاوتش تنها چهار بار دیدارهای تیم استقلال را قضاوت کرده که از این چهار بار استقلال در سه دیدار پیروز میدان شده و در یک دیدار تن به شکست داده است.

داور اشک‌ها و لبخندها بازی استقلال را سوت می‌زند

اولین قضاوت؛ پیروزی

اولین بازی که تیم استقلال با قضاوت رضا عادل پشت سر گذاشت مصاف هفته اول لیگ برتر بیستم بود. شاگردان محمود فکری در آن دیدار با دو گل وریا غفوری (۵۹) و امیر ارسلان مطهری (۶۷) موفق به شکست شاگردان محمد ربیعی - سرمربی مس رفسنجان – شدند.

دومین قضاوت؛ باخت

دومین قضاوت عادل برای تیم استقلال مصاف هفته بیست و دوم همان فصل بیستم بود که تیم فرهاد مجیدی با نتیجه ۲ بر صفر و در خانه تن به شکست تلخی مقابل شاگردان مجتبی حسینی داد. فرهاد مجیدی که در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ بیستم هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفته بود در آن دیدار خانگی با قضاوت این داور تسلیم شاگردان حسینی شد.

سومین قضاوت؛ برد در مسیر قهرمانی

سومین قضاوت رضا عادل برای تیم استقلال دیدار هفته نوزدهم این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر بود که استقلال در پایان به قهرمانی هم رسید. جعفر سلمانی در دقیقه ۵۴ تک گل ۳ امتیازی استقلال در آن دیدار را به ثمر رساند تا آبی پوشان یک گام دیگر به قهرمانی در آن فصل نزدیک شوند.

چهارمین قضاوت؛ جشنواره گل آبی‌ها

چهارمین قضاوت رضا عادل برای استقلال مصاف خاطره انگیز و پرگل این تیم مقابل تراکتور در فصل بیست و دوم لیگ برتر بود. شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته پایانی(سی‌ام) لیگ برتر با هفت گل تیم تراکتور را در هم کوبیدند. مهدی قائدی در دقایق ۱۷ از روی نقطه پنالتی ۴۴ و ۶۱، ابوالفضل جلالی در دقیقه ۴۵ بعلاوه ۱، محمد حسین مرادمند (۷۵)، آرش رضاوند (۷۸) و جعفر سلمانی (۸۶) چهار گل دیگر تیم استقلال را به ثمر رساندند تا در پایان این تیم با نتیجه ۷ بر یک شاگردان پاکو خمز اسپانیایی را در هم بکوبد.

چشمی را اخراج کرد

از نکات مهم دیدار خانگی استقلال با قضاوت عادی در هفته سی‌ام لیگ بیست و دوم اخراج آرش قادری بازیکن تیم تراکتور با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۶۸ بود. بعد از خطای آرش قادری روی ارسلان مطهری و درگیری اش با روزبه چشمی، داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد و آنها را از زمین اخراج کرد تا دو تیم از دقیقه ۶۸ به بعد ۱۰ نفره تا پایان مسابقه رو در روی یکدیگر در میدان حضور پیدا کنند.

پنجمین قضاوت؛ باخت توأم با حذف

پنجمین و آخرین قضاوت رضا عادل برای استقلال دیدار جام حذفی اخیر استقلالی‌ها در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال گذشته بود که در نهایت منجر به شکست ۰-۲ و حذف آبی پوشان در رفسنجان شد. یک بازی تلخ برای هواداران استقلال و جواد نکونام که خیلی زود و در اولین حضور در جام حذفی با این رقابت خداحافظی کردند.

دیدار پیش روی تیم استقلال مقابل آلومینیوم در چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر جاری روز جمعه ۲۴ فروردین و ساعت ۱۸ در زمین تیم آلومینیوم اراک با قضاوت همین داور آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج