۱۴۱۳۳۵۲
۷ نظر
۸۹۲۴
۷ نظر
۸۹۲۴
پ

دختران این شهر، روز جمعه ایران را سورپرایز کردند

پس از اینکه هفته گذشته دختران سیرجانی برای اولین در استادیوم حضور پیدا کردند، دیروز هم برای اولین بار شاهد حضور دختران هوادار تراکتوری در استادیوم بودیم.

برترین‌ها: هفته بیست و سوم لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتایجی که بدست آوردند همچنان برای قهرمانی باهم رقابت می‌کنند. پس از اینکه هفته گذشته دختران سیرجانی برای اولین در استادیوم حضور پیدا کردند، دیروز هم برای اولین بار شاهد حضور دختران هوادار تراکتوری در استادیوم بودیم. دختران تبریزی با شوق و هیجان پا به استادیوم گذاشتند و پسران تراکتوری هم برایشان شعار سر دادند. البته تیم تراکتور این بازی را با شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن به پایان رساند و اگر دختران در استادیوم حضور نداشتند شاید باز هم شاهد صندلی‌پرانی و درگیری در پایان بازی می‌شدیم اما هیچ اتفاق منفی‌ای در این بازی رخ نداد.

دختران این شهر، روز جمعه ایران را سورپرایز کردند

روز چهارشنبه هم حضور خانوادگی هواداران استقلال در تمرین این تیم حسابی مورد استقبال کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و با زمانی که اراذل و اوباش معروف تهران در تمرین حضور داشت و هواداران را کتک می‌زد مقایسه شد.

مجید کوهستانی، خبرنگار ورزشی این عکس را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: فاصله دو تصویر در تمرین استقلال کمتر از نه ماه است. از جولان هانی‌کُرده و عربده اوباش تا آرامش و فرهنگ خانوادگی

دختران این شهر، روز جمعه ایران را سورپرایز کردند

دختران این شهر، روز جمعه ایران را سورپرایز کردند

کاربر رسول هم در توئیتی نوشت: تمرین استقلال نشان داد حضور خانوادگی هواداران در استادیوم، چقدر می‌تونه زیبا باشه و جو فوتبال ایران را تلطیف کنه.

کاربر نازنین هم نکته جالبی را گفت: قشنگ‌ترین اتفاق در سال جدید برای ‎استقلال حضور خانوادگی هوادار در تمرین بود. مابقی فقط جنگ همیشگی مدیر و مربی و فرار رو به جلوی هردو بود که مثل بچه‌ها توپ را تو زمین همدیگه میندازن.

در ادامه حواشی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اتفاقاتی هم در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک رخ داد. ماجرا از این قرار است که برای اولین بار جیمی‌جامپ‌های دختر وارد زمین مسابقه شدند که یکی از آن‌ها مورد استقبال کاپیتان استقلال، حسین حسینی قرار گرفت.

در صحنه‌ای دیگر هم یک دختر جیمی‌جامپ موفق شد خود را به  امید حامدی‌فر رسانده و پیراهن او را هدیه بگیرد. این دختر با خوشحالی وصف‌ناپذیری بعد از این‌که موفق به گرفتن پیراهن هافبک استقلال شد، به سمت جایگاه زنان در استادیوم اراک رفت و برای مدتی این پیراهن را چرخاند که مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفت.

در پایان امیدواریم مسئولان، برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از لحاظ ظرفیت و موقعیت مکانی آنها، امکانات بهتری در نظر بگیرند و همچنین با مشاهده دورهمی خانوادگی و جذاب چند روز پیش در تمرینات استقلال که پیش از این در تمرینات نساجی هم مشاهده شده بود، تصمیمات جدیدی در این حوزه بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از تمرین وتماشای خانوادگی استقلال حال کردم زن ومرد خواهر برادر کنارهم ارام وبا نشاط

    • ناشناس

      تراکتوری ها بد ضایع شدن 4 تا

    • ناشناس

      پسرهای حاضر در استادیوم دخترهای تراکتوری رو تشویق میکردند. عالی بود

    • ناشناس

      چی به تو رسید این وسط مربا

    • شیپورچی

      همین بی ظرفیتی ها مشکل ساز میشه،

    • ناشناس

      تی تی ها ۴ تا از آهن ضایعات اصفهان خوردن !!!!!!

    • ناشناس

      بنازم اين شير دختر را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج