۱۴۱۳۴۹۴
۱۴۸۲
۱۴۸۲
پ

رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی

سنگربان جوان پرسپولیس در این روزها به دنبال شکستن یک رکورد جالب توجه در تاریخ لیگ برتر است.

ایرنا: در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی با تک گل عیسی آل‌کثیر با نتیجه یک بر صفر، ملوان بندرانزلی را شکست داده و با یک امتیاز کمتر نسبت به همشهری خود یعنی استقلال در رده دوم جدول باقی بماند.

نکته جالب توجه در این بازی بسته نگه داشتن شدن دروازه سرخ‌پوشان در حضور امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم است، آن هم در شرایطی که این سنگربان در این فصل در ۳ بازی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در قفس توری قرمزها قرار گرفته و در هر ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و با توجه به میزان این مصدومیت گفته می‌شود به احتمال زیاد بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود.

این در شرایطی بود که پیش از این با توجه به محرومیت بیرانوند، رفیعی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان در درون دروازه پرسپولیس ایستاده و با نمایش خوب خود باعث شد تا قرمزها سه امتیاز شیرین را از اصفهان به ارمغان بیاورند. وی حالا در دیدارهای سرنوشت‌ساز باز هم در توفیق اجباری جانشین سنگربان شماره یک تیم ملی شد. ماموریتی که شاید می‌توانست به قیمت تمام شدن فوتبال او رقم بخورد اما وی در همین دو بازی تعیین کننده همچون بازی با ذوب‌آهن شایستگی‌های خود را به اثبات رساند تا رفیعی نیز سهم پررنگی در موفقیت‌ قرمزها در این فصل داشته باشد.

سنگربان ۲۲ ساله پرسپولیس حالا در آستانه یک رکورد شکنی تاریخی نیز قرار دارد. وی حالا در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار تبدیل به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شود که در ۴ بازی نخست خود در این رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رفیعی می‌تواند صاحب یک رکورد جالب توجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج