۱۴۱۳۶۰۴
۲ نظر
۱۴۷۰
۲ نظر
۱۴۷۰
پ

آیا داور بازی آلومینیوم - استقلال، طرفدار پرسپولیس است؟

ادعای باشگاه استقلال درباره ناهماهنگی داور و کمک داور بازی دیروز این تیم مقابل آلومینیوم، واکنش رئیس کمیته داوران را به دنبال داشته است.

خبرگزاری تسنیم: داستان از جایی شروع شد که خبرگزاری ایسنا از قول استقلالی‌ها مدعی شد که در صحنه گل گوستاوو بلانکو در بازی دیروز، رضا عادل داور مسابقه، از کمکش یعنی یعقوب سخندان گلایه کرده و از او پرسیده به چه دلیل به نشانه گل پرچم زده است. گویا رضا عادل انتظار داشت کمک داور به جای زدن پرچم، منتظر سوت او می‌ماند و چون او سوت نزده و ضربه بلانکو را گل تشخیص نداده بود، سخندان هم نباید پرچم می زد.

آیا داور بازی آلومینیوم - استقلال، طرفدار پرسپولیس است؟

باشگاه استقلال هم در بیانیه‌ای که چند ساعت قبل منتشر کرد، به این نکته پرداخت و نوشت: داور وسط قصد نداشت گل سالم استقلال را بپذیرد و حتی شنیده شده است به کمک داور بابت پذیرش گل استقلال معترض شده است.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است:" به هر موضوعی که از طرف هر تیم یا شخصی مطرح می‌شود، رسیدگی می‌کنیم. همه اتفاقات مربوط به داوری‌ها در این هفته که از جانب تیم‌ها مطرح شده است، در کمیته‌های انضباطی و اخلاق پیگیری می‌شود. این ادعا نیز در کمیته اخلاق به طور حتم پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرپایبند استان س وب شهرستان بمپور

      نه تنها طرفداران استقلال بلکه طرفداران سایر تیمها لیگ می دون که داوران همگی به نفع پرسپولیس صوت مبزنن چون صذا سیما در اختیار آین تیم ابرو داوار می بر داوران از ترس مجبورا به نفع این تیم صوت می زند جریان کاپیتان تیم پرسپولیس راجع به داور زده چه شده آخر چه شد گفتن بفرما اگر بازیکن سایر تیمها همچنین حرف می زد حکمش همین بود قضاوت باشما

    • خوزستانی

      اینقدر همدیگر را متهم نکنید،داوران مابایدکاملاآرامش داشته باشند، بایک سوت اشتباه،تیمی که اینقدر هزینه وزحمت کشیده رانابودمیکنن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج