adexo3
۱۴۱۵۱۴۱
۱۹۴۰
۱۹۴۰
پ

پایان روزهای بحرانی سپاهان با قربانی‌کردن همشهری

تیم فوتبال سپاهان در یک بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسید.

ایرنا: تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز در یک بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. پیام حیدری با کمک‌های علیرضا ممبینی و امین قدیر قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

پایان روزهای بحرانی سپاهان با قربانی‌کردن همشهری

سپاهان و ذوب‌آهن در شرایطی در دربی اصفهان برابر هم قرار گرفتند که هر دو تیم در لیگ بیست‌وسوم روند پرفراز و نشیبی را تجربه کرده‌اند. سپاهان پس از اینکه در سه بازی اخیر تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود، به‌دنبال بازگشت به مسیر پیروزی پس از سه هفته بود. ذوب‌آهن هم که هفته گذشته پس از ۶ مسابقه مزه برد را دوباره چشیده بود، در بازی امروز برای ادامه این روند به میدان رفت.

دربی اصفهان با بازی رو به جلو و هجومی سپاهان آغاز شد؛ تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی و بیشتر نشدن فاصله با صدر، روی این سه امتیاز حساب ویژه‌ای باز کرده بود. حملات پرفشار سپاهان در نیمه اول با واکنش‌های پارسا جعفری و دفاع فشرده ذوبی‌ها مهار شد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با حملات سپاهان آغاز شد و در دقیقه ۶۲ ضربه سر رضا شکاری روی سانتر رامین رضائیان با دخالت سیاوش یزدانی، می‌توانست به گل شاگردان ژوزه مورایس ختم شود اما جعفری باز هم مانع شد.

سرانجام در دقیقه ۶۹ قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد. خطای بازیکن ذوب‌آهن روی شهریار مغانلو سبب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را خلاف حرکت جعفری وارد دروازه ذوب‌آهن کرد تا سپاهان یک بر صفر جلو بیفتد.

پس از گل سپاهان، ذوبی‌ها با بیرون آمدن از لاک دفاعی برای جبران گل خورده، هجومی به بازی ادامه دادند. با این حال فشار شاگردان محمد ربیعی نتیجه‌ای نداشت تا سرانجام سپاهان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد.

سپاهان با این برد، ۴۲ امتیازی شد و با حفظ جایگاه سومی، فاصله‌اش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد. ذوب‌آهن هم با این شکست، ۳۰ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

ترکیب اولیه سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب اولیه ذوب‌آهن:
پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.
سرمربی: محمد ربیعی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج