adexo3
۱۴۱۶۳۲۵
۳۰۵
۳۰۵
پ

پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است این تیم قادر خواهد بود با ادامه روند کنونی به عنوان قهرمانی دست یابد.

ورزش سه: فرشاد پیوس با اشاره به روند سرخپوشان طی هفته‌های اخیر گفت: نمایش خوبی از تیم شاهد هستیم که همچنان امید را برای قهرمانی دوباره زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: پرسپولیس برابر نفت آبادان هم همان فوتبالی را ارائه داد که انتظارش را داشتیم و خوشبختانه کار در زمین حریف و برابر تیمی که برای نیفتادن می‌جنگد سخت نشد. نکته مثبت این بازی به نظرم گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر بود. او طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و توانسته تاثیر خوبی در تیم به جا بگذارد.

پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

اسطوره سرخ‌ها درباره حواشی شکل گرفته درباره دانیال اسماعیلی‌فر بعد از این بازی گفت: دانیال را نه الان که قبل از حضورش در پرسپولیس هم می‌شناختم. او بازیکن مودب و بااخلاقی است. مسئولان برگزاری بازی باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان تحت فشار این‌چنینی قرار نگیرند و کار علیه آنها نشود.

پیوس دربراه بحث داوری شکل گرفته طی هفته‌های اخیر نیز گفت: داوران خوبی داریم و هرچند از حیث امکانات داوری و شرایط مالی این قشر از فوتبال روز دنیا عقب هستیم اما در نهایت در حد توان عملکرد خوبی داشته‌اند. اشتباهات برای همه تیم‌ها شکل گرفته و یک روز یک تیم سود برده و روز دیگر تیم دیگری. اینکه تیمی که سود برده در آن روز به تمجید داور می‌پردازد و روز دیگر که اشتباه علیهش شده همه چیز را به هم ربط می‌دهد زیبنده نیست. امیدوارم اشتباهات کم و کمتر شود تا ماحصل تلاش تیم‌ها در بازی‌ها به نتیجه برسد.

آقای گل اسبق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. مسلما کار برای پرسپولیس سخت‌تر است اما هیچ چیز تمام شده نیست و مطمئن هستم که در صورت تداوم روند نتیجه‌گیری و پیروزی‌ها، آنها قادر خواهند بود بار دیگر به قهرمانی برسند و این استقلال امتیاز از دست خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج