adexo3
۱۴۱۷۳۶۸
۲۳۸۵
۲۳۸۵
پ

جشن قهرمانی لژیونر ایرانی در شب کابوس‌وار امید ابراهیمی

اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید.

ورزش سه: تیم فوتبال السد در حالی که محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد.

جشن قهرمانی لژیونر ایرانی در شب کابوس‌وار امید ابراهیمی

حسن الهیدوس در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب در خط دفاعی الشمال گلزنی کرد که توانست نمایش هجومی خود را ادامه بدهد و در دقیقه 26 توسط گونزالو پلاتا گل دوم را به ثمر رساند و کار یاران امید ابراهیمی را سخت کند.

شاگردان پویا اسبقی در الشمال که سعی در جبران نتیجه داشتند، در دقیقه 36 با خطای امید ابراهیمی روی بوعلام خوخی و بازبینی ویدئویی که کارت قرمز را به همراه آورد، 10 نفره شدند تا ادامه بازی برای آنها مقابل یاران حزباوی سخت‌تر شود.

حزباوی که در 18 مسابقه از 20 بازی گذشته لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه 52 هم موفق شد دروازه الشمال را باز کند، اما داور پس از وی‌ای‌آر در این صحنه، گل مدافع ایرانی را مردود کرد.

در دقیقه 74 هر دو تیم یک اخراجی دادند، اما یاران حزباوی بازهم موفق به گلزنی شدند و دو گل دیگر توسط اکرم عفیف و پائولو اوتاویو به ثمر رساندند تا این مسابقه را با برتری چهار بر صفر تمام کنند.

جشن قهرمانی لژیونر ایرانی در شب کابوس‌وار امید ابراهیمیالسد که پس از دو قهرمانی پیاپی در لیگ ستارگان قطر، سال گذشته نتوانسته بود این عنوان را تکرار کند و در رقابت با الدحیل عقب مانده بود، در حضور کامل حزباوی و کسب پیروزی ۴ بر صفر مقابل الشمال، ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل و پنج امتیاز بیشتر نسبت به الریان و الغرافه، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کند.

امین حزباوی نخستین لژیونر فوتبال ایران است که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ توانسته در لیگ برتر یک کشور به مقام قهرمانی می‌رسد و البته پیش از او علیرضا جهانبخش در جام حذفی هلند همراه با فاینورد صاحب جام شده و سعید عزت‌اللهی نیز در شباب الاهلی به قهرمانی در سوپر شیلد امارات و قطر رسیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج