اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۲۸۵
۳۲۲۴
۳۲۲۴
پ

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

شب گذشته دیدارهای اروپایی با نتایج جذابی همراه بودند.

برترین‌ها: شب گذشته دیدارهای اروپایی با نتایج جذابی همراه بودند. خب هر چه به هفته‌های آخر لیگ‌ها نزدیک می‌شویم، تب وتاب تیم‌ها برای نجات خود در هر وضعیتی که باشند بیشتر می‌شود و این مطلب مروری‌ست بر آنچه که دیشب بر سر دنیای فوتبال رفت.

قلعه ژابی آلونسو باز هم فتح نشد

بایر لورکوزن یک بار دیگر در آخرین لحظه این بار در تساوی ۲-۲ مقابل اشتوتگارت، از شکست گریخت و رکورد ۴۶ بازی بدون باخت در تمام رقابت‌ها را حفظ کرد. این بار در دقیقه ۹۶، هفته گذشته برابر دورتموند هم در دقیقه ۹۷.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

این گل هیجان ورزشگاه بای آرنا را دو چندان کرد چرا که قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا در یک بازی دیگر شکست ناپذیر باقی ماند و همچنین موفق شد نتیجه را در لحظات پایانی تغییر دهد. با این تساوی لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


قهرمانی به تاخیر افتاد، فقط برای ۱۵ روز!

در آخرین دیدار پیش از بازی مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، پاری سن ژرمن میزبان لو‌هاور بود. آنها در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند و در نیمه دوم هم گل سوم را دریافت کردند. در ادامه آنها موفق به جبران هر دو گل شدند و با نتیجه ۳-۳ به استقبال دورتموند رفتند. حالا آن‌ها مجبورند قهرمانی را بعد از ۲ بازی اروپایی قطعی کنند!

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!


چلسی، شنبه‌شب در وضعیت مچ‌گیری!

 آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد. با تساوی دیشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.


حواشی تمام‌نشدنی نژادپرستی در اسپانیا

 در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

در جریان این دیدار، هواداران اتلتیکو در متروپولیتانو علیه نیکو ویلیامز، وینگر سیاه‌پوست باسکی‌ها شعارهای نژادپرستانه سر دادند که باعث توقف بازی شد. چند دقیقه بعد، ویلیامز برای تیمش گل زد و با اشاره به رنگ پوستش، جواب هواداران روخی بلانکوس را داد. درنهایت این دیدار پرحاشیه با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.


صفر صفری دیگر در کارنامه یوونتوس!

یوونتوس و میلان در بازی هفته سی و چهارم سری A به مصاف هم رفتند. این بازی که چندان هم جذاب نبود با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس فرصت نزدیک شدن به میلان را از دست بدهد. میلان رده دومی با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و یووه هم با ۶۵ امتیاز در رده سوم است.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!


توقف ناامیدکننده یونایتد در خانه مقابل برنلی

منچستریونایتد امشب انتظار زیادی از بازی با ‌تیم در معرض سقوط لیگ برتر، برنلی، داشت. یونایتدها امیدوار ‌بودند با کسب سه امتیاز در اولدترافورد فاصله‌شان با تاتنهام را کم ‌کنند و به سهمیه اروپایی نزدیک شوند. اما یونایتد که با گل آنتونی ‌پیش افتاده بود با اشتباه اونانا یک پنالتی به حریف واگذار کرد تا بازی ‌با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. ‌

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!


خداحافظی تلخ آقای معمولی

 لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمزها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

بازی در دست لیورپول بود ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه 77 روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد. لیورپول در دقیقه 88 این شانس را داشت تا به گل سوم برد ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت. در 5 دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی 2-2 مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمزها را از قهرمانی دورتر کرد.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

در جریان این دیدار، محمد صلاح، ستاره لیورپول، برای اولین بار در دوران حضورش در این ‌تیم با سرمربی خود یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد.


تمرینی ایده‌آل قبل از مچ‌اندازی با رئال

فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. دیروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود.

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.  بایرن پس از برتری 2-1 خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت، با روحیه خوب برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار خواهد گرفت.


 تحقیر زنبورها در خانه لایپزیش

دیدار دیروز لایپزیش و دورتموند حساسیت ‌زیادی داشت. این مسابقه جدال دو رقیبی بود که برای کسب سهمیه ‌آخر لیگ قهرمانان در بوندس‌لیگا در حال رقابت هستند. لایپزیش با ‌ارائه عملکردی برتر با گل‌های اوپندا، ششکو، سیماکان و باومگارتنر ‌مقابل تک‌گل سانچو برای دورتموند موفق شد ۴-۱ پیروز شود. ‌

عملیات باطل کردن سخت‌ترین طلسم سال در آخرین لحظه کنسل شد!

در نهایت لایپزیش توانست ‌فاصله‌اش با دورتموند را 5 امتیازی کند. دورتموند نیز با 57 امتیاز در رتبه ‌پنجم قرار داشته و لایپزیش در رتبه چهارم جدول بوندس‌لیگا ‌ایستاده است. ‌حالا زنبورها با یک شکست سخت به استقبال نیمه‌نهایی اروپا در مقابل پاریس آماده می‌روند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج