اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۶۶۵
۱۰۸۴
۱۰۸۴
پ

شکست باوردنکردنی تیم سلطنتی مقابل چشمان پرنس ویلیام

استون ویلا در خانه و مقابل چشمان پرنس ویلیام شکست خورد و فیورنتینا در آرتمیو فرانکی برنده شد.

فوتبال ۳۶۰: استون ویلا در خانه  و مقابل چشمان پرنس ویلیام شکست خورد و فیورنتینا در آرتمیو فرانکی برنده شد. 

شکست باوردنکردنی تیم سلطنتی مقابل چشمان پرنس ویلیام

دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و استونویلا در برابر المپیاکوس با نتیجه ۴ بر ۲  شکست خورد، فیورنتینا برابر کلوب بروخه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

استون ویلا و ۴ گل خورده

در یکی از بازی‌های دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس، استون ویلا به مصاف المپیاکوس رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود المپیاکوس به پایان رسید. 

در این بازی در ابتدای نیمه و در دقیقه ۱۵، المپیاکوس توسط الکعبی از حریف خود پیش افتاد. پس از آن الکعبی در دقیقه 30 توانست گل دوم را برای المپیاکوس به ثمر برساند. تیم میزبان چند موقعیت گلزنی به دست آورد و در نهایت در زمان‌های اضافه نیمه اول و در دقیقه 48، الی واتکینز توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود المپیاکوس به پایان رسید.

شکست باوردنکردنی تیم سلطنتی مقابل چشمان پرنس ویلیام

نیمه دوم استون ویلا در دقیقه 53 توسط دیابی به گل تساوی دست یافت اما تیم المپیاکوس در دقیقه 56 روی یک ضربه پنالتی توسط الکعبی گل سوم را به ثمر رساند و این بازیکن  موفق به هت‌تریک شد. استون ویلا به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی می‌دوید. در حالی که این تیم سعی داشت به دروازه المپیاکوس نزدیک شود، یونانی‌ها در دقیقه 67 توسط هزه به گل چهارم دست پیدا کردند. در دقیقه 83 یک پنالتی برای تیم استون ویلا به دست آمد اما داگلاس لوئیس موفق نشد آن را به گل تبدیل کند. در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود المپیاکوس به پایان رسید.بازی برگشت هفته آینده در خانه المپیاکوس برگزار خواهد شد.

فیورنتینا و پیروزی دشوار

در دیگر بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس، فیورنتینا به مصاف کلوپ بروخه رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲  به سود فیورنتینا به پایان رسید. 

شکست باوردنکردنی تیم سلطنتی مقابل چشمان پرنس ویلیام

در این بازی ابتدا و در دقیقه ۵، فیورنتینا توسط اسکاتی به گل اول دست یافت. در ادامه این تیم کلوب بروخه توپ و میدان را در اختیار گرفت، در دقیقه 17 یک ضربه پنالتی به سود این تیم به دست آمد و فاناکن موفق شد پنالتی را به گل تبدیل کند. در دقایق بعدی تیم میزبان بار دیگر و در دقیقه 37 توسط بلوتی به گل دوم دست پیدا کرد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود فیورنتینا به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات فیورنتینا آغاز شد. در دقیقه 61 کاندیا با کارت قرمز داور جریمه شد. کلوب بروخه در دقیقه 63 توسط ایگر تیاگو به گل دوم رسید. در دقیقه 91، انزوا که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود، توانست گل سوم را برای فیورنتینا به ثمر برساند. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۲  به سود فیورنتینا به پایان رسید. بازی برگشت هفته آینده در خانه کلوب بروخه برگزار خواهد شد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج