adexo3
۱۴۲۲۵۸۲
۱ نظر
۱۶۶۵
۱ نظر
۱۶۶۵
پ

سمیعی: فیلم اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس، ۸۰۰ دقیقه می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: احکام کمیته انضباطی همیشه علیه استقلال سخت‌گیرانه است.

خبرگزاری فارس: فرشید سمیعی پس از برتری یک بر استقلال مقابل فولاد، اظهار داشت: به همه هواداران، کادرفنی، بازیکنان، هلدینگ خلیج فارس و مدیرانش مثل علی عسگری و شهریاری، هیات مدیره و همه کارکنان باشگاه استقلال این پیروزی خیلی خوب و بزرگ را تبریک می‌گویم. همه بازی‌های هفته‌های آخر حساس است. برخی تیم‌ها در کورس قهرمانی هستند و برخی تیم‌ها نیز برای نیفتادن رقابت می‌کنند.

سمیعی: فیلم اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس، ۸۰۰ دقیقه می‌شود

وی درمورد اظهارات اعضای ۲ باشگاه سرخابی و اینکه آنها اعتقاد دارند عده‌ای نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شوند، گفت: از هواداران بزرگ استقلال به خاطر سکوت خود عذرخواهی می‌کنم. خیلی ناراحت بودند به چه دلیل به توهین‌ها واکنش نشان نمی‌دهیم. باید بگوییم یک باشگاه معمولی نیستیم و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا هستیم. هر افتخاری را بخواهید کسب کرده و در دهه‌ای مثل دهه ۳۰ که این باشگاه قهرمانی کسب می‌کرد، بسیاری از این باشگاه‌ها فعالیت نداشتند. شان باشگاه استقلال باید در پاسخ دادن رعایت شود و به هر حمله‌ای نباید پاسخ داده شود‌. البته به این معنی نیست که صبر و گذشت استقلال ابدی باشد و هیچ پاسخی در میان نباشد‌. هیات رئیسه فدراسیون هم مصوبه‌ای را گذراند مبنی بر اینکه مصاحبه‌ها و بیانیه های غیرمسئولانه بازیکنان، مربیان و تیم‌ها جرائم نقدی سنگین از مبلغ ۲ میلیارد تومان به بالا داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: البته برخی باشگاه‌ها هیچ وقت شامل قانون نمی‌شوند و خیلی زیبا آن را به تمسخر و استهزا می‌گیرند. از هفته پیش این مباحث در قالب استوری‌ها، بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها شروع شد و آن را تکرار کردند که منجر به هیچ واکنشی از طرف قانون‌گذار نشد. انتظار داریم قانون فقط شامل تیم‌های شهرستانی و کم طرفدار نباشد. بلکه برای همه اجرا شود.

سمیعی اضافه کرد: از سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ که وارد باشگاه استقلال شدم درخواست کردم یک تیم کارشناسی بی‌طرف سه فصل اخیر را بررسی کند تا ببینم کدام تیم در کل فصل‌ها از داوری‌ها منتفع می‌شود و کدام تیم متضرر . از همان زمان اگر غیر از این بود تاکنون ده‌ها فیلم کارشناسی ساخته می‌شد. مطمئن باشید با بررسی‌های صورت گرفته استقلال همیشه جزء متضرران از اشتباهات داوری بوده است. در خصوص آرای کمیته انضباطی نیز هیچ وقت به خود اجازه ندادیم درمورد سایر تیم‌ها نظر بدهیم اما واقعا انتظار نداشتم وقتی درمورد تهدید تیم ملی، کتک زدن هواداران در پای اتوبوس سکوت و فحاشی به توپ‌جمع‌کن‌ها کردیم و قانون‌مدار بودیم، سایرین درمورد ما اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: آرای کمیته انضباطی نشان می‌دهد چه افرادی ممکن بود دچار محرومیت مادام العمر شوند اما نشدند. به هیچ وجه مهربانه بودن آرای کمیته انضباطی علیه استقلال اعتقادی ندارم بلکه سخت‌گیرانه هم بود. درمورد هاشمی‌نسب اگر بخواهیم لب خوانی دوربین‌ها را ملاک اعتبار قرار بدهیم، باید هر هفته ۴۰ محرومیت داشته باشیم. نمی‌گویم درست است یا غلط اما می‌گویم اگر قرار است برای استقلال این همه سخت‌گیری شود باید برای همه شود.

سرپرست باشگاه استقلال درمورد آخرین وضعیت آتیلا حجازی؛ عنوان کرد: مراحل اداری کارهای او ادامه دارد. هر زمان انجام شد در خدمتش هستیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا حق امضای حجازی در جلسه قبل از بازی سلب شده بود عنوان کرد‌: خیر.

سرپرست باشگاه استقلال درمورد محل برگزاری بازی هفته آخر این  تیم با پیکان، تصریح کرد: از الان برای استقلال تعیین تکلیف می‌کنند که کجا بازی کند. متاسفانه برخی رقیبان ما واژه‌ها را در فوتبال عوض کرده‌اند. اگر هر ۲ بازی پیکان سال گذشته در آزادی برگزار شود، این عین عدالت است اما اگر استقلال بخواهد نه در آزادی و نه در تهران بلکه در شهر دیگری بازی کند، ظلم است. استقلال هیچ وقت منتفع از چیزی نبوده و همیشه جوانمردانه بازی کرده است.
سمیعی ادامه داد: برای کسب هر قهرمانی زحمت کشیده و عرق ریخته‌ایم. بیشترین تلاش را هم کرده‌ایم.

وی درمورد اینکه برخی کارشناسان داوری اعتقاد دارند کرنر منجر به گل استقلال درست نبود، تصریح کرد: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود. برای بررسی وضعیت داوری باید کل یک فصل را رصد کنیم. در این صورت مشخص خواهد شد استقلال از متضررین است یا منتفعین.

سرپرست استقلال درمورد فیلم ۸ دقیقه‌ای پرسپولیس از اشتباهات داوری به سود آبی‌پوشان گفت: اگر ما بخواهیم فیلم بسازیم دست‌کم ۸۰۰ دقیقه زمان می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مثل پرسپولیس منتشر کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج