adexo3
۱۴۲۵۲۴۱
۱ نظر
۱۹۹۴
۱ نظر
۱۹۹۴
پ

شرایط متفاوت سلمانی و پورعلی‌گنجی برای بازگشت!

یاسین سلمانی در تلاش است تا بتواند پیش از پایان لیگ بیست‌وسوم به ترکیب پرسپولیس بازگردد.

فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از آنکه لیگ بیست‌وسوم آغاز شود، به سراغ جذب ستاره‌های سرشناس رفت و سرخ‌پوشان پایتخت توانستند با بازیکنانی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی به توافق برسند. در کنار جذب این ۲ ستاره کلیدی، سرخ‌ها به سراغ جذب یک پدیده رفتند و موفق شدند یاسین سلمانی را که عضوی از تیم سپاهان بود، به خدمت بگیرند تا کاپیتان تیم امید ایران را هم جذب کنند و آینده‌سازی کنند. سلمانی که در ایام حضورش در سپاهان روزهای خوبی را پشت سر گذاشته بود، در حالی به پرسپولیس پیوست که زمزمه‌های حضورش در استقلال هم مطرح بود اما سرانجام او تصمیم گرفت تا به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.

شرایط متفاوت سلمانی و پورعلی‌گنجی برای بازگشت!

سلمانی رفته‌رفته و بعد از درخششی که مقابل فولاد در نقش یار تعویضی داشت و اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به‌ثمر رساند، توانست توانایی فنی خود را بیش از پیش به کادرفنی اثبات کند و در مسیر قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس گام بر می‌داشت که در دومین حضورش در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان، مصدومیتی شدید برای او به‌وجود آمد و در دقیقه 9 نبرد با گل‌گهر بود که سلمانی به دلیل آسیب‌دیدگی جای خود را به محمد عمری داد و بعد از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که ستاره جوان سرخ‌پوشان دچار پارگی رباط صلیبی شده است!

شرایط متفاوت سلمانی و پورعلی‌گنجی برای بازگشت!
یاسین سلمانی در حالی در اواسط مهرماه دچار پارگی رباط صلیبی شد که به سرعت عمل جراحی انجام داد و امیدوار بود که بتواند به سرعت دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و به تمرینات پرسپولیس بازگردد. او بعد از گذراندن حدود ۷ ماه دوره نقاهت، نزدیک به یک ماه است که تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده و از هفته آینده به دنبال آن است تا بتواند در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور پیدا کند تا برای بازگشت رسمی به میادین آماده شود. جالب آنکه سلمانی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس منعی ندارد اما نام مرتضی پورعلی‌گنجی از فهرست سرخ‌پوشان خارج شده و او تا پایان فصل با وجود رفع مصدومیت نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

بازگشت یاسین در جدال با سرمربی مورد علاقه‌اش؟
سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار بعدی خود باید روز جمعه چهارم خردادماه به مصاف استقلال خوزستان بروند که در این مسابقه، سلمانی شرایط حضور د ر فهرست پرسپولیس را ندارد اما او امید به آن دارد که بتواند از دیدار بعدی مقابل شمس‌آذر قزوین به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. البته با توجه به دوری بلندمدت یاسین سلمانی از تمرینات گروهی، او احتمالاً در قزوین هم فرصت بازی به‌دست نخواهد آورد اما این احتمال وجود دارد که در آخرین بازی فصل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان که روز دوازدهم خردادماه انجام می‌شود، هافبک ۲۲ ساله سرخ‌پوشان پایتخت بتواند برای دقایقی به میدان برود و شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را مجدداً به‌دست‌ آورد. جالب آنکه یاسین سلمانی جزو بازیکنان جوانی بود که در دوره سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان کشف شد و حالا این احتمال وجود دارد که سلمانی اولین بازی خود بعد از پایان دوران مصدومیت را مقابل مس رفسنجان با هدایت نویدکیا انجام بدهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بدردبخور نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج