adexo3
۱۴۲۵۵۰۵
۱۰۸۹
۱۰۸۹
پ

جنگ قهرمانی به جنگ سقف بودجه کشیده شد!

حتما در جریان هستید سال بعد هم قانون سقف بودجه مانند امسال برقرار خواهد بود و فقط سقف عددی آن تغییر می کند.

فوتبالی: جنجالی‌ترین قانون لیگ امسال، قانون سقف بودجه بود. قانونی که پرداختی به بازیکنان را قاعده‌مند کرد اما حواشی بی‌پایانی را به دنبال داشت. از اعتراض‌های متعدد  برخی تیمها به این قانون گرفته تا امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس که بعدا با حکم کمیته استیناف به این دو تیم برگردانده شد.

جنگ قهرمانی به جنگ سقف بودجه کشیده شد!

بر اساس این قانون، تیمها می‌توانستند 250 میلیارد تومان برای خرید بازیکن صرف کنند که البته  برای تیم های اول تا چهارم و تیمهای حاضر در آسیا و آنهایی که مجوز حرفه‌ای کسب کرده بودند، این رقم تا 325 میلیارد تومان هم می‌رسید. 

این قانون برای فصل بعد تغییراتی خواهد داشت که بر اساس آن عدد پایه فصل بعد 325 میلیارد تومان خواهد بود که این عدد با آپشن‌های مختلف در نهایت به 425 میلیارد تومان می‌رسد. آپشن‌ها هم داستان خاص خودشان را دارند.

قهرمان این فصل 65 میلیارد، نایب قهرمان 50 میلیارد، تیم سوم 40 میلیارد و تیم چهارم 30 میلیارد، افزایش سقف بودجه خواهند داشت که با توجه به این که جام قهرمانی به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهد رسید، این دو تیم علاوه بر جدال قهرمانی، برای افزایش سقف بودجه فصل آینده هم با یکدیگر جنگ دارند. 

تفاوت این 15 میلیارد برای فصل بعد کاملا محسوس خواهد بود و فرض کنید همین رقم آپشن قرارداد یک بازیکن باشد که می‌تواند برگ برنده تیمی باشد که این مبلغ را می‌تواند به او پرداخت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج