adexo3
۱۴۲۵۶۹۱
۴ نظر
۱۹۱۵
۴ نظر
۱۹۱۵
پ

این هواداران رفیق روزهای سخت نیستند!

اگرچه پرسپولیس توانست با شکست دادن استقلال خوزستان و سبقت از استقلال تهران به صدر جدول لیگ برتر برسد اما اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی رخ داد که قابل توجه است.

خبرورزشی: در یک کلام باید گفت هوادار یعنی کسی که رفیق روزهای شکست هم باشد نه این‌که فقط در ایام کامیابی هلهله کند و صدایش سقف آسمان را بشکافد؛ دقیقا همان اتفاقی که جمعه شب در مورد پرسپولیس حداقل در نیمه اول شاهد نبودیم.

این هواداران رفیق روزهای سخت نیستند!

وقتی نیمه نخست به پایان رسید و پرسپولیس با سه گل از استقلال خوزستان عقب افتاده بود، گروهی از هواداران پرسپولیس به شدت علیه عوامل برگزاری و بازیکنان خودی موضع گرفتند و با سنگ و بطری آب معدنی پاسخ نتیجه ثبت‌شده روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی را دادند و حتی برخی ناامیدِ محض، ورزشگاه را ترک کردند.

درحالی که عده‌ای از هواداران شعارهای تند خود را هم چاشنی کرده بودند تا سنگ و بطری‌هایشان قدرت بیشتری پیدا کند، بازیکنان پرسپولیس این بار به جای این‌که از طرفداران خشمگین خود درس بگیرند به آن‌ها درس بزرگی دادند. پرسپولیس جواب سنگ‌ها را با گل‌های فوق‌العاده‌ای که در نیمه دوم به ثمر رساند داد تا خشم جای خود را به خوشحالی بدهد و کامیابی جانشین ناکامی شود.

اتفاقا همان طرفدارانی که با سنگ و بطری نیمه اول را تمام کرده بودند در پایان مسابقه صدای بلندتری داشتند و مدعی بودند رفتاری که در بین دو نیمه انجام دادند تلنگری به بازیکنان پرسپولیس شد اما باید بگوییم اصلا این‌گونه نبود چون حتی اگر پرسپولیس بازی را می‌باخت بازهم اکثریت طرفداران این تیم با پرتاب سنگ و هو کردن بازیکنان مخالفت می‌کردند و این روش را درست نمی‌دانستند.

این هواداران رفیق روزهای سخت نیستند!

بازیکنان پرسپولیس برخلاف هواداران خشمگینی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین رفتاری زده بودند، احساسات را جانشین تدبیر نکردند و در نیمه دوم از هیچ، همه چیز ساختند. آن‌ها به هواداران پرسپولیس درس طرفداری دادند و به جرات می‌توان گفت آن دسته از پرسپولیسی‌هایی که در بین دو نیمه با فحاشی و سنگ‌پراکنی تیم خودشان را تنها گذاشتند سهم به مراتب کمتری در این پیروزی بزرگ دارند چون نشان دادند که فقط طرفدار برد هستند نه هوادار تیم پرسپولیس در صورتی که پرسپولیس و بقیه تیم‌های پرطرفدار به هوادارانی نیاز دارند که در روزهای شکست انتقاد کنند اما تیم خود را تنها نگذارند به ویژه در وضعیتی که هنوز ۴۵ دقیقه دیگر برای جبران مافات زمان باقی بود.

این اتفاق باید درس بزرگی برای هواداران پرسپولیس، استقلال و کل فوتبال ایران باشد تا دیگر قبل از مرگ آرزوهایشان سراغ مجلس ختم نروند و یادشان نرود ورزشگاه جای فریاد زدن و هیاهو کردن است نه محلی برای سنگ انداختن، سر شکستن و سرشکسته شدن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لنگ حکومتی ناجوانمردانه پیروز شد

    • ناشناس

      بابا جمع کنید سیرک،همین بازی می‌دونی چقدر پول جابه‌جا شد؟؟خیلی تابلو بودش .فقط برای اون بدبختای که روی برد استقلال خ کل زندگیشو گذاشت متاسفم😏😒😔

    • ناشناس

      چرت نگو بابا. وقتی دانیال اینهمه داره سوتی میده. وقتی خیلی بچگانه از بازی با سپاهان محروم میشه و این بازی پایه گذار گل حریف میشه باید تشکر کرد ازش؟فرشاد فرجی وقتی الکی کرنر میده همون توپ میره تو گل وقتی سه متر افساید رو مثل بازیکن اماتور پر میکنه همون توپ میره تو گل باید تشویقش میکردیم؟! هوادار تا مرز سکته میره با این اشتباهات اونم این مقطع از فصل.. اینجا پرسپولیسه کسی حق اشتباه نداره. هوادار همون هواداره لیگ پونزدهمه که اخرین بازی جام رو با تفاضل دادیم به همین اس خوزستان بدون کوچکترین بی احترامی به بازیکنمون چرا؟چون دیدیم که از جون مایه گذاشتن ولی دیروز نیمه اول اینطور نبود

    • مهدی

      بازیکنهای پرسپولیس میدونن که بازی در پرطرفدارترین تیم ایران واسیا ودرکل جهان این داستانهارو داره تیم رقیب ازبی طرفداری میناله وارزوی ۶تا طرفدار روداره که شیش ما رو مثل چهارشون زیرسوال ببرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج