adexo3
۱۴۲۵۹۸۲
۱۷ نظر
۹۰۶
۱۷ نظر
۹۰۶
پ

خدابنده‌لو: کارهای غیرممکن فقط از پرسپولیس برمی‌آید

محمد خدابنده‌لو هافبک آینده‌دار پرسپولیس با وجود صدرنشینی سرخ‌پوشان در پایان هفته بیست‌وهشتم، معتقد است نمی‌شود با قاطعیت از قهرمانی صحبت کرد.

خبرورزشی: محمد خدابنده‌لو هافبک جوان و آینده دار پرسپولیس در هفته‌های اخیر کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت و دقایق کمی بازی کرد. در بازی با استقلال خوزستان اما محمد از ابتدای نیمه دوم و زمانیکه تیمش با ۳ گل از حریف عقب بود به زمین رفت و نمایش بسیار خوبی هم داشت. خدابنده‌لو در این فصل بالاخره به رویای بچگی خود که پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود، رسید و حالا یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود. صحیت‌های خدابنده‌لو را در خصوص برد مهم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و البته صدرنشین شدن این تیم در لیگ می‌خوانید.

خدابنده‌لو: کارهای غیرممکن فقط از پرسپولیس برمی‌آید

فکر می‌کردید تا این حد بازی مقابل استقلال خوزستان سخت شود؟

واقعیتش را بخواهید نه فکرش را نمی‌کردیم. برای برد به زمین رفتیم و هدفی جز کسب ۳ امتیاز نداشتیم. با این حال نیمه اول خوبی نداشتیم و بازی را بد شروع کردیم. البته در نیمه اول هم چند فرصت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. با این وجود در نیمه دوم هرچه داشتیم گذاشتیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

قبول داری این بازی یکی از عجیب‌ترین بازی‌های پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بود؟

بله واقعا بازی عجیبی بود. تلخ شروع شد ولی با شیرین‌ترین حالت ممکن به پایان رسید. دم همه بچه‌ها گرم که از جان مایه گذاشتند و توانستیم این بازی بسیار سخت را ببریم. پرسپولیس قبلا هم بارها کامبک زده و بار دیگر عظمت و بزرگی اش را ثابت کرد. انجام کارهای غیرممکن از پرسپولیس برمی‌آید و تیم‌های بزرگ می‌توانند به این شکل به بازی برگردند. البته باید از هوادارانمان هم تشکر کنم که واقعا سنگ تمام گذاشتند و به تیم انرژی دادند تا به این برد مهم برسیم.

در بین دو نیمه در رختکن چه گذشت؟

همه از نتیجه به‌دست آمده ناراحت بودند و جو سنگینی حاکم بود. اوسمار و بزرگترهای تیم کمی صحبت کردند و سعی داشتند بازیکنان را از نظر روحی آماده نیمه دوم کنند. خداراشکر در نیمه دوم ورق به نفع ما برگشت و سربلند شدیم.

خدابنده‌لو: کارهای غیرممکن فقط از پرسپولیس برمی‌آید

عده‌ای از هواداران در نیمه اول علیه بازیکنان و کادرفنی شعار دادند و حتی بعضی‌ها هم ورزشگاه را ترک کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب طبیعی بود که هواداران ناراحت باشند. در اوج بازی‌های لیگ و وقتی ما در کورس قهرمانی هستیم، آن‌ها انتظار نداشتند در یک نیمه ۳ گل بخوریم و ناراحتی آن‌ها قابل درک بود. با این حال دمشان گرم که خیلی به ما انرژی مثبت دادند و به نظر دلیل اصلی کامبک ما هواداران بودند. من وقتی وارد بازی شدم فقط تیم و بچه‌ها را تشویق کردند و من چیزی جز این نشنیدم. امیدوارم در پایان فصل هدیه خوبی به آن‌ها بدهیم و قهرمان شویم.

تو همیشه رویای بازی برای پرسپولیس را داشتی و حالا می‌توانی اولین قهرمانی‌ات را با این تیم جشن بگیری. چه صحبتی در این رابطه داری؟

خب پرسپولیس عشق بچگی من بوده و همیشه هوادار این تیم بودم. خوشحالم به آرزوی خودم که بازی برای پرسپولیس بود، رسیدم. قهرمانی با تیم محبوبت فوق العاده خواهد بود و همیشه این رویا را در ذهنم داشتم. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمانی را به‌دست بیاوریم و شرمنده هواداران نشویم.

با تساوی استقلال در بازی مقابل نساجی، حالا قهرمانی دست شماست و می‌توانید با دو برد دیگر جام را به خانه ببرید. دو بازی پایانی را چطور می‌بینی؟

کار سخت است و هیچ بازی راحتی وجود ندارد. ما باید بازی‌های خودمان را ببریم و قهرمان شویم. صحبت از قهرمانی هنوز زود است و نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم. باید تلاش کنیم و سخت بجنگیم تا در هر دو بازی باقی مانده هم پیروز شویم. آن‌وقت می‌توانیم در مورد قهرمانی صحیت کنیم. فعلا همه تمرکزمان روی دو بازی پایانی خواهد بود و باید با تمام قوا در این دو بازی به میدان برویم تا ۶ امتیاز باقی مانده را بگیریم و قهرمان شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با کمک تیم داوری

    • ناشناس

      البته به کمک امدادهای غیبی وداوران

    • ناشناس

      فقط از داوران

    • ناشناس

      فقط از داورای ایرانی بر میاید

    • ناشناس

      توچی میگی کوچلو

    • ناشناس

      لبته باکمک داوری 😁لنگ حکومتی

    • ناشناس

      بله با داور و فدراسیون و بابا مسعود

    • کیسه ها سوزش

    • این کیسه‌ها بد جوری دارن می سوزن

    • خوب دارید می سوزید

    • ناشناس

      فقط از داور برمی اید!

    • محسن...خ..

      بسوزید

    • مهدی

      این کامیک هم مثل کامیک ایمون زاید ، یادتون نره کیسه ، حالا هی بگین زمین و زمان و داور

    • مهدی

      تنهاتیمی که توایران واسیا شخصیت قهرمانی داره وهمه ساله هم قهرمان ایران ونایب قهرمان چنپییورزلیگ اسیاست پرسپولیسه،(افتخار اسیا پرسپولیس کبیر)

    • مهران

      با کمک داور

    • مهران

      داوری هست

    • کامی تاجی

      مثل قهرمانی اسیا خخخخ
      عملیات نا ممکن خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج