adexo3
۱۴۲۶۰۰۰
۱ نظر
۲۵۴۹
۱ نظر
۲۵۴۹
پ

پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال دست‌به‌جیب می‌شود

پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل برای جذب محمدجواد آقایی‌پور، مهاجم استقلال خوزستان نامه زد اما این باشگاه برای رضایتنامه او رقم سنگینی را طلب کرد و باعث شد این باشگاه عقب‌نشینی کند.

فرهیختگان: پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل برای جذب محمدجواد آقایی‌پور، مهاجم استقلال خوزستان نامه زد اما این باشگاه برای رضایتنامه او رقم سنگینی را طلب کرد و باعث شد این باشگاه عقب‌نشینی کند.

پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال دست‌به‌جیب می‌شود

در این میان خود آقایی‌پور هم تلاش زیادی کرد تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه اهوازی بگیرد که موفق نشد. اما این بازیکن در بازی جمعه شب تیمش با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عملکرد خیلی خوبی داشت و بار دیگر توجه اوسمار را به خود جلب کرد. مربی برزیلی اگرچه هنوز بحث ماندنش در پرسپولیس قطعی نشده اما به دستیاران ایرانی‌اش تاکید کرده که آقایی‌پور می‌تواند خرید خوبی برای پرسپولیس باشد. این مهاجم تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان است اما در صورت سقوط این تیم به لیگ یک، احتمال اینکه باشگاه اهوازی تصمیم به فروش مهاجم جوانش بگیرد، زیاد است. در این میان غیر از پرسپولیس باشگاه‌های استقلال، تراکتور و سپاهان هم در نیم‌فصل خواهان آقایی پور بودند و احتمالا در تابستان هم آنها به دنبال خرید او باشند. در این شرایط پرسپولیس برای جذب آقایی‌پور باید با برخی باشگاه‌های متمول رقابت کند. آقایی‌پور قابلیت بازی در کناره‌ها و خط حمله را دارد و قبل از اینکه به استقلال خوزستان بیاید با مصدومیت‌های متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کرد اما در فصلی که گذشت توانست با درخشش در ترکیب آبی‌پوشان توجه یحیی گل‌محمدی و بعد از آن اوسمار ویرا را به خود جلب کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عمرا آبی پوشان با توجه به. قایعی که برایشان از جانب داوری و هواداران لنگ برایشان پیش آوردند لنگی شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج