adexo3
۱۴۲۶۳۶۵
۱۵۳۱۴
۱۵۳۱۴
پ

قهرمان اروپایی، مشتری جدید مهدی قایدی

مهدی قایدی در حال بررسی یک پیشنهاد اروپایی است و شاید در پایان فصل با رضایت باشگاه شباب الاهلی پیراهن یک تیم پرتغالی را برتن کند.

خبرورزشی: مهدی قایدی یک فصل دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد و طبیعتا برای حضور در تیم جدید باید با باشگاه اماراتی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. در حالی که گفته می‌شود تیم‌های استقلال و الوحده در تلاش برای جذب این بازیکن هستند، خبر می‌رسد مدیر برنامه‌های مهدی قایدی صحبت‌هایی با باشگاه اسپورتینگ برای جذب مهدی قایدی داشته است.
 

قهرمان اروپایی، مشتری جدید مهدی قایدی

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حضور مهدی قایدی در تیم پورتو به جای مهدی طارمی مطرح شده بود که این خبر نه از سوی کونسیسائو تایید شده بود و نه پورتو و مشخص شد این باشگاه برای جذب مهدی قایدی برنامه ریزی نکرده است.در حال حاضر هم مهدی قایدی از سوی مدیر برنامه‌هایش به تیم اسپورتینگ پیشنهاد شده است و باید منتظر ماند و دید که سرمربی این باشگاه چه تصمیمی برای این بازیکن می‌گیرد. اسپورتینگ شب گذشته در دیدار پایانی جام حذفی دربرابر پورتو دو بر یک شکست خورد و جام را از دست داد. زننده یکی از گل‌های پورتو در این بازی مهدی طارمی بود.

مهدی قایدی در دو فصل اخیر برای تیم‌های استقلال و اتحاد کلبا قرضی بازی کرد. او یک فصل دیگر با تیم شباب الاهلی قرارداد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج