فلای تودی - بالا استیکی
۱۵۴۱۹۴۸
۱۱۸۴
۱۱۸۴
پ

اسپانسر جدید پرسپولیس مشخص شد

بانک شهر با در اختیار گرفتن تمامی تبلیغات پرسپولیس، نقش حامی مالی اصلی را بر عهده گرفت تا تغییر مهمی در ساختار درآمدزایی سرخپوشان رقم بخورد.

ورزش سه: پس از قطع همکاری با عنوان اسپانسر پیراهن پرسپولیس، حالا بانک شهر تصمیم گرفته به طور مستقیم مدیریت تبلیغات باشگاه را بر عهده بگیرد و احتمالا این موضوع را به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه اختصاص خواهد داد.

IMG_20250903_205854_623

این بانک که در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس نقش اصلی را دارد، ترجیح داده هزینه‌های تبلیغات را به جای برون‌سپاری، به صورت داخلی تأمین کند و آن را در قالب بودجه به باشگاه پرسپولیس بدهد.

این تصمیم به معنای آن است که از این پس تمامی تبلیغات روی پیراهن، مدیای رسمی و سایر بسترهای تجاری باشگاه زیر نظر این بانک خواهد بود. پیش از این، کنسرسیوم مالکیت از طریق جذب شرکت‌های خصوصی، درآمدهای تبلیغاتی را برای باشگاه فراهم می‌کرد اما حالا مسیر به سمت متمرکز شدن درآمدها در زیرمجموعه‌های بانک تغییر یافته است.

نکته جالب اینکه باشگاه  پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ اسپانسر سابق را روی پیراهن داشت اما حالا این تبلیغ تغییر خواهد کرد و هنوز هم مشخص نیست که دقیقا چه نامی جایگزین خواهد شد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج