یک تغییر مهم در تیم ملی؛ از ایرانی به خارجی
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه تغییر برند پوشاک خود قرار دارد.
فوتبال برتر: مذاکره فدراسیون فوتبال با تولیدکنندگان خارجی لباسهای ورزشی آغاز شده است.
پایان یک همکاری طولانی؛ برند ایرانی در آستانه خداحافظی
تیم ملی ایران در جام جهانی قبلی با برند داخلی به میدان رفت، اما به نظر میرسد طرفین در آستانه قطع همکاری قرار دارند. شنیدهها حاکی از آن است که شرکت مذکور برای تأمین پوشاک ۱۷ رده سنی تیمهای ملی، «رقم قابل توجهی را برای قرارداد یکساله پیشنهاد داده» که با مخالفت مسئولان فدراسیون روبهرو شده است. این موضوع، فدراسیون را بر آن داشته تا به دنبال گزینههای جایگزین بگردد.
جستجو برای جنس با کیفیت و تأمین رایگان؛ فدراسیون در پی برندی ایدهآل
در همین راستا، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با برندی همکاری کند که ضمن «حفظ کیفیت مطلوب»، پوشاک تیمهای ملی را «بهصورت رایگان تأمین کند.» این رویکرد جدید فدراسیون، نشاندهنده اهمیت بالایی است که برای کیفیت لباس و همچنین کاهش هزینهها قائل است.
گزینههای خارجی روی میز
گفته میشود در ابتدا مذاکراتی با یک برند اسپانیایی که قبلاً سابقه همکاری با تراکتور را داشته انجام شده بود، اما این مذاکرات «به نتیجه نرسیده است.» اکنون، نگاه فدراسیون به سمت گزینههای قدرتمندتر و با سابقه بینالمللی معطوف شده است. در حال حاضر یک برند آلمانی معروف به همراه چند تولیدکننده خارجی دیگر، «بهعنوان گزینههای جدی مدنظر فدراسیون قرار دارند» و احتمال آغاز گفتوگوهای رسمی در هفتههای آینده با این برندها وجود دارد.
آمادهسازی برای جام جهانی ۲۰۲۶؛ گامی مهم در مسیر حرفهایگری
این اقدام فدراسیون فوتبال برای تغییر برند پوشاک، گامی مهم در راستای آمادهسازی تیمهای ملی برای حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۲۶ و سایر رقابتهای بینالمللی است. هدف نهایی، فراهم آوردن بهترین شرایط برای ورزشکاران ایرانی و حفظ اعتبار فوتبال کشور در سطح جهانی است.
ارسال نظر