اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۲۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مشکلات استقلال و پرسپولیس به فولاد کمک کرد

بختیاری‌زاده: فصل آینده خداحافظی می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد که در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد که در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

سهراب بختیاری‌زاده ابتدا در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: من یک سال دیگر بازی خواهم کرد و در پایان فصل آینده و در سن ۴۰ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم. دوست دارم با پیراهن استقلال خوزستان از فوتبال خداحافظی کنم و اگر این باشگاه مرا برای فصل بعد هم بخواهد، خوشحال می‌شوم تا به استقلال خوزستان کمک کنم.

وی در ادامه افزود:‌ یک پیشنهاد از لیگ دسته اول داشتم که به عنوان مربی - بازیکن در یک تیم حضور پیدا کنم اما این پیشنهاد را قبول نکردم. من قصد دارم یک فصل دیگر بازی کنم و سپس از فوتبال به طور حتم خداحافظی خواهم کرد.

این بازیکن باتجربه در مورد قهرمان لیگ و اینکه قبلاً گفته بود فولاد شانس زیادی برای قهرمانی ندارد، خاطرنشان کرد: از اینکه فولاد تیم خوبی است، از همان ابتدا شکی نداشتم ولی احساس می‌کردم بردهای یک بر صفر استقلال ادامه داشته باشد و فولاد به دلیل تجربه کم و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه شود. فکر می‌کردم فولاد در اواخر لیگ نتایج مناسبی نمی‌گیرد ولی این تیم خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد تا به اینجا رسید.

کاپیتان استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که مشکلات استقلال و پرسپولیس به روند صعودی فولاد کمک کرد. استقلال ۳ بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد و پرسپولیس هم با مشکلات مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم کرد. فولاد اما به خاطر حمایت کارخانه فولاد مشکل مالی نداشت و این موضوع نقش مهمی در آرامش این تیم داشت.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این پرسش که «چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد؟»، گفت: من شانس استقلال و فولاد را برابر می‌دانم و بعد از این ۲ تیم هم پرسپولیس مدعی است. به نظر من دیدار استقلال و فولاد برنده خواهد داشت و این بازی خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. اگر فولاد نتیجه بگیرد قهرمان خواهد شد ولی اگر استقلال بازی را ببرد به نظرم این تیم قهرمان می‌شود.

وی همچنین در مورد وضعیت عبدالله ویسی در استقلال خوزستان اظهار داشت: ماندن ویسی در استقلال خوزستان قطعی شده و حتی گفته می‌شود که او در حال انتخاب بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده است. البته من از مسائل جزئی خبر ندارم و فقط این را می‌دانم که ماندن ویسی در استقلال خوزستان قطعی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی ها

      عزیزم 10 سال دیگر هم بازی کنی فرقی نمیکنه اینجا ایران است
      مگر چه هنری برای استقلال اهواز داشتی که هنوز میخواهی 1 سال دیگر بازی کنی
      خداحافظ سهراب بختیاری زاده پیرمرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج