۱۰۰۴۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتقاد نصرتی از شیوه گزینش کی‌روش

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی به عشق هوادارانش پا بر جا مانده و اگر تماشاگر نداشت تیم ما الان کاندیدای سقوط بود.

خبرگزاری فارس: محمد نصرتی در خصوص شرایط تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه به خاطر برنامه‌ریزی غلط مسئولان فوتبال تیم ما بعد از قهرمانی در جام حذفی بی‌انگیزه شده و وقتی که کسب سهمیه آسیایی‌مان قطعی شد این موضوع به چشم آمد. از طرف دیگر فشردگی بازی‌ها باعث شد تا سرمربی ما تصمیم بگیرد که به بعضی از بازیکنان استراحت دهد و بازیکنان جوانتر را به میدان بفرستد که این کار کاملا طبیعی است اما وقتی ۶ هفته مانده تا لیگ تمام شود و ما قهرمان می‌شویم این موضوع باعث بی‌انگیزگی ما می‌شود و حالا می‌بینیم که هر کی به خودش اجازه می‌دهد که به ما انگ کم‌کاری بچسباند و ما را زیر سؤال ببرد و این در حالی است که ما اصلا مقصر نیستیم و مقصر برنامه‌ریزان فوتبال هستند.

وی ادامه داد: خیلی از آقایان مثلا کارشناس در تلویزیون می‌گویند که چرا به بازیکنان جوان میدان نمی‌دهید اما حالا که مربی ما به بازیکنان جوانتر میدان می‌دهد اینطور انگ‌هایی به ما می‌چسبانند و از طرف دیگر عده‌ای می‌گویند چرا بازیکنان اصلی‌تان را بازی نمی‌دهید و رد و بدل شدن این صحبت‌ها باعث شده تا دست و بال مربی ما هم بسته شود. من فکر می‌کنم برای بازی فردا تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به دیدار استقلال خوزستان برود چرا که این تیم استرس سقوط یا داعیه قهرمانی ندارد و البته هفته آینده هم باید با استقلال بازی کنیم که این تیم هم احتمال دارد در کورس قهرمانی باشد با این همه تیم‌های مدعی خودشان چون بازی رودرو دارند می‌توانند تکلیف قهرمان را مشخص کنند اما محال است که یکی از بازیکنان ما کم‌کاری کند.

مدافع تراکتورسازی تبریز در مورد پنالتی که علی کریمی در بازی با فولاد داد و اینکه گفته می‌شود او دوست ندارد پرسپولیس با علی دایی قهرمان شود و شائبه عمدی بودن این پنالتی به گوش می‌رسد، اظهار داشت: متأسفانه همیشه صحبت زیاد است و در دروازه را می‌شود بست اما در دهان مردم را نه! مشخص است که علی کریمی این کار را نمی‌کند چرا که نه او و نه هیچ فوتبالیست دیگری اینقدر بی‌عقل نیست که چنین کاری را انجام دهد. من متوجه نمی‌شوم که این افراد با چه رویی این صحبت‌های سخیف را انجام می‌دهند.

وی در خصوص دیدار فردای تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان هم افزود: ما این تیم را در دور رفت با ۴ گل بردیم و حدود ۸۰ درصد این تیم را می‌شناسیم و فکر می‌کنم چون هر دو تیم استرسی برای این بازی ندارند یک بازی معمولی از آب دربیاید اما در کل امیدوارم که زودتر تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شود تا هم ما در حاشیه امنیت باشیم و هم افراد کم عقل، کمتر حرف بزنند!

نصرتی در پاسخ به این سؤال که چرا تراکتورسازی در آسیا بهتر کار می‌کند، گفت:تمام تمرکز ما بر روی لیگ قهرمانان آسیاست چرا که ما یک قهرمانی می‌خواستیم که هدف‌گذاری باشگاه هم روی همین قهرمانی بود و آن را به دست آوردیم اما فکر می‌کنم باشگاه هدف‌گذاری خاصی برای لیگ قهرمانان آسیا ندارد چرا که قبل از بازی با العین که بازی مهمی برای ما بود هیچ کس نیامد که با ما درباره این بازی صحبت کند. نه کسی از طرف باشگاه، نه از طرف هیأت مدیره و مدیرعامل و نه حتی استانداری و شهرداری کسی درباره این بازی با ما صحبت نکرد و حتی عید نوروز را هم کسی به ما تبریک نگفت. باور کنید ما اگر بازی هم می‌کنیم فقط به پشتوانه هواداران است. در بازی با العین هم دیدید که در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم چرا که بضاعت و امکانات ما همین است. ما نه زمین تمرین داریم و نه از نظر مالی شرایط خوبی داریم.

وی در ادامه درباره صحبت‌های مهدی کریمیان که انتقاداتی از وضعیت زمین تراکتورسازی کرده بود ، اظهار داشت: زمین یادگار امام روز قبل از مسابقه اصلا خوب نبود اما برای روز بازی شرایط بهتر شد. ما در امارات و قطر در زمین لخویا و العین بازی کردیم و فکر می‌کنم بازی در همان زمین‌ها ما را بدعادت کرده است! البته نمی‌توان خیلی هم به مسئولان خرده گرفت چرا که امسال زمستان سختی در تبریز وجود داشت اما باور کنید که ما حتی زمین تمرین هم نداریم و در چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم. زمین تمرین ما وضعیت وحشتناکی دارد. این زمین سراشیبی دارد و قسمتی از آن چمن است و قسمتی دیگر خاک و آسفالت! باشگاه ما امکانات ندارد و باشگاه نیست.

نصرتی در ادامه انتقاداتش از مسئولان باشگاه تراکتورسازی افزود: من فکر می‌کنم قهرمانی در جام حذفی آقایان را اشباع کرده چرا که تیم به حال خودش رها شده و هیچ مسئولی از ما سراغی نمی‌گیرد و باور کنید که فقط تراکتورسازی به عشق هوادارانش پا بر جا مانده و اگر تماشاگر نداشت تیم ما الان کاندیدای سقوط بود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت‌هایش را با انتقاداتی از کادر فنی تیم ملی به پایان برد. نصرتی گفت: من هیچگاه علیه کی‌روش مصاحبه نکردم و همیشه از او حمایت کردم اما کار آنها که از یکسری بازیکن مدارک گرفته‌اند کار غلطی بوده و باعث شد انگیزه بازیکنان از بین برود و اگر این کار سکرت و محرمانه انجام می‌شد بهتر می‌شد چون انگیزه همه بازیکنان کشته شده و آنها انگیزه مناسبی برای ادامه کار ندارند. من فکر می‌کنم زمان مناسبی را برای گرفتن مدارک از بازیکنان انتخاب نکردم و شاید اگر این کار محرمانه انجام می‌شد بهتر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج