adexo3
۱۰۰۵۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاهرودي: تصميم جباري عجولانه بود

مدافع سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: جباري تصميم عجولانه‌اي گرفته و خودش هم مي‌دانست مي‌تواند يکي از بازيکنان مثمرثمر تيم ملي در جام جهاني باشد.

خبرگزاری فارس: مدافع سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: جباري تصميم عجولانه‌اي گرفته و خودش هم مي‌دانست مي‌تواند يکي از بازيکنان مثمرثمر تيم ملي در جام جهاني باشد.

رضا شاهرودي در خصوص خداحافظي مجتبي جباري از تيم ملي فوتبال ايران گفت: اختيار دست بازيکن است و خود بازيکن بهتر مي‌داند چه تصميمي بگيرد. شايد در حال حاضر شرايط همراهي تيم ملي را نداشته يا فکر مي‌کرده نيمکت‌نشين مي‌شود.

وي ادامه داد: هر بازيکني افتخار مي‌کند براي تيم ملي کشورش بخصوص در جام جهاني بازي کند، جام جهاني ويترين است و بازيکنان بايد با افتخار براي تيم‌هاي ملي کشورشان بازي کنند با اين حال من فوتبال جباري را دوست دارم و او بازيکن خوبي است و حتماً مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. در نهايت اگر بتواند يک تصميم ديگر گرفته و به تيم ملي برگردد بهتر است.

شاهرودي در مورد اين واکنش کي‌روش که در پاسخ به خداحافظي جباري گفته است بسلامت، گفت: کي‌روش مربي حرفه‌اي است و اگر اين کار را نکند سنگ روي سنگ بند نمي‌شود ضمن اينکه او نشان داده است ناز بازيکن را نمي‌کشد، کي‌روش حرفه‌اي است و حرفه‌اي هم فکر مي‌کند و با ديسيپليني که در تيم ملي جا انداخته نشان داده اگر بازيکني را کنار بگذارد، او ديگر راهي براي بازگشت نخواهد داشت.

مدافع سابق تيم ملي در مورد اين نقطه نظر جباري که کنار مي‌روم تا بازيکنان جوان‌تر به جاي من به تيم ملي بيايند، تصريح کرد: بنظرم او يک چنين تفکري ندارد و اين صحبت را کرده تا تصميمش را در نزد هواداران و مردم توجيه کند، البته بازهم تاکيد مي‌کنم جباري به درد تيم ملي مي‌خورد و مي‌تواند برگردد.

شاهرودي همچنين در خصوص اينکه تنها نکونام و کي‌روش از موضوع خداحافظي جباري خبر داشته و موضوع رسانه‌اي شدن آن حتي از ديدگاه خود جباري هم عجيب است، گفت: بعيد مي‌دانم چنين چيزي صحت داشته باشد و بايد در اين خصوص با خود جباري بيشتر صحبت کرد، به نظر من جباري تصميم عجولانه‌اي گرفته و خودش هم مي‌دانست مي‌تواند يکي از بازيکنان مثمرثمر تيم ملي در جام جهاني باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج