adexo3
۱۰۱۰۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بالاک: آلمان و اسپانيا با بقيه فرق دارند

کاپيتان سابق تيم ملي آلمان معتقد است آلمان، اسپانيا و برزيل مدعيان قهرماني در جام جهاني ۲۰۱۴ هستند.

ورزش سه: کاپيتان سابق تيم ملي آلمان معتقد است آلمان، اسپانيا و برزيل مدعيان قهرماني در جام جهاني ۲۰۱۴ هستند.

جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل ۶۵ روز ديگر آغاز مي‌شود و تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها در هشت گروه چهار تيمي برابر هم به ميدان مي‌روند.

ميشائيل بالاک، کاپيتان سابق تيم ملي آلمان معتقد است، آلمان و اسپانيا نسبت به تيم‌هاي ديگر سطح بالاتري دارد و در کنار برزيل مدعي قهرماني در جام جهاني هستند.

ميشائيل بالاک، درباره تيم ملي کشورش در جام جهاني گفت: بازيکنان تيم ملي آلمان چند سال سخت را سپري کردند و هيچ شکي در آن نيست و به همين خاطر فشار زيادي روي آنها براي قهرماني در جام جهاني وجود دارد. شاگردان يوآخيم لوو بايد خودشان را در جام جهاني ثابت کنند. فکر مي‌کنم موفقيت‌هاي بايرن‌ مونيخ و بوروسيادورتموند شروعي براي موفقيت آلمان‌ باشد.

کاپيتان سابق تيم ملي آلمان در ادامه گفت: قطعا براي هر تيم اروپايي رقابت در آمريکاي جنوبي سخت است. تاکنون هيچ تيم اروپايي نتوانسته در آنجا به قهرماني در جام جهاني برسد و امسال هم قرار نيست آسان‌تر باشد. فکر مي‌کنم با اين وجود آلمان و اسپانيا مدعيان قهرماني در جام جهاني باشند. البته نبايد از برزيل ميزبان نيز چشم پوشي کرد. آنها در کشور خودشان بازي مي‌کنند و قطعا مدعي قهرماني محسوب مي‌شوند. خيلي هيجان زده‌ام تا بازي‌ها هر چه زودتر شروع شود و عملکرد آنها را ببينم. از اين که آلمان يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني است احساس غرور مي‌کنم.

ميشائيل بالاک در ادامه گفت: آلمان در جام جهاني هميشه برابر يکسري از تيم‌هاي خاص مشکل داشته و اميدوارم که آلمان تا مسير فينال به آنها برخورد نکند. يکي از تيم‌هايي که آلمان هميشه با آن مشکل داشته، فرانسه است. فرانسه هميشه تورنمنت‌ها را سخت شروع مي‌کند، اما در ادامه با قدرت جلو مي‌رود. کشورهايي مثل آرژانتين و شيلي نيز مي‌توانند خطرناک باشند و در قاره خودشان شگفتي ساز جام جهاني قرار گيرند.

ميشائيل بالاک در نيمه نهايي جام جهاني ۲۰۰۲ دو کارته شد و ديدار فينال را از دست داد.

کاپيتان سابق تيم ملي آلمان در پايان درباره از دست دادن فينال جام جهاني گفت: اين واقعا اوج بدشانسي بود که نتوانستم در فينال حاضر باشم، اما فوتبال همين است. بايد حرفه‌اي فکر کنيم و آن را بپذيريم. هر چند هضم اين موضوع براي من خيلي زمان برد.

آلمان در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در گروه G با تيم‌هاي پرتغال، آمريکا و غنا همگروه است و در اولين ديدار خود به مصاف پرتغال خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج