اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۱۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فعلاً از تغييرات در پرسپوليس خبري نيست

رئيس هيأت مديره فوتبال پرسپوليس گفت: با پيگيري‌هايي که انجام دادم فعلاً در مورد تغييرات چيزي به ما ابلاغ نشده است.

ورزش سه: محمدصادق اکبري ضمن تبريک نايب قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر اظهار داشت: اين افتخار در شرايطي به دست آمده که همه بازيکنان و کادر فني به خاطر هواداران همت کردند و با يک تلاش و کوشش و بازي‌هاي فداکارانه پرسپوليس را نايب قهرمان ليگ برتر کردند.

مشکلات متنوعي داشتيم اما بازيکنان سخت جنگيدند و با پشت به خيلي از مسائل حاشيه‌اي براي موفقيت هم قسم شدند که جا دارد از طرف هيأت مديره از تمام بازيکنان مخصوصاً علي دايي به عنوان کادر فني که واقعاً تأثيرات بسزايي داشت تقدير و تشکر کنم شايد هر کسي غير از دايي بود و يا بازيکنان پرسپوليس حاشيه‌ها ضربه بدتري به آنها مي‌زد و خداي ناکرده نايب قهرماني را هم از دست مي‌داديم.

وي در پاسخ سؤالي که آيا قرار است تغييراتي در هيأت مديره و مديريت باشگاه انجام شود يا خير؟ گفت: بالاخره ما تابع وزارت ورزش هستيم اما جا دارد از علي پروين هم تشکر کنم تعامل پروين و دايي به نظرم مي‌تواند در موفقيت پرسپوليس هميشه تأثيرگذار باشد. پروين و دايي يکي از بزرگان باشگاه پرسپوليس است که اعتبار رنگ قرمز به شمار مي‌رود. ايشان هم به نوبه خود زحماتي کشيد از ايشان هم تشکر مي‌کنم اما تا به اين لحظه در مورد تغييرات عليرغم يک يا دو با پيگيري چيزي به ما ابلاغ نشده است.

وي افزود: ما هم نگران آينده پرسپوليسيم بالاخره فصل نقل و انتقالات است و بازيکنان از الان تيم‌هاي آينده خود را مشخص مي‌کنند اميدوارم که تصميمي اگر قرار است گرفته شود زودتر انجام شود چون پرسپوليس بايد آسيايي بسته شود و راه بسيار سختي دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج