اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۹۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیرات در سایپا می‌ماند؟

تیم فوتبال سایپای البرز در لیگ سیزدهم با مربی ترک‌تبار خود به رتبه سیزدهم رسید. هنوز مشخص نیست انگین فیرات برای فصل بعد هم مربی سایپا است یا خیر؟

خبرگزاری ایسنا: در شرایطی که نزدیک به ۱۰۰ روز تا آغاز لیگ چهاردهم باقی مانده است، باشگاه سایپا هنوز برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم خود و حضور قدرتمند در لیگ را ندارد. سعید تقی‌زاده، سخنگوی باشگاه سایپا می‌گوید این باشگاه فعلا در حال بررسی شرایط است و هنوز برنامه دقیقی برای آماده‌سازی تیم ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انگین فیرات فصل بعد هم در سایپا می‌ماند به ایسنا گفت: در حال بررسی عملکرد ایشان در فصل گذشته هستیم تا با بررسی دقیق تصمیم نهایی اتخاذ شود اما سیاست کلی باشگاه سایپا ثبات در برنامه‌هاست. با آقای فیرات قبل از به پایان رسیدن فصل صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و خواستیم که برنامه خود را برای فصل بعد ارائه کند. در کل باید بگویم پس از ارزیابی‌های کارشناسی در مورد ادامه همکاری با فیرات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

این در حالی است که انگین فیرات در مورد ماندن در سایپا دچار تردید است. او که در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا گفت: از کار کردن در باشگاه سایپا راضی هستم. آنها به طور کامل به تعهدات خود عمل کردند اما من هم چند پیشنهاد خوب از کشورهای عربی و همین طور ایران دارم که در حال بررسی آنها هستم. البته اولویت اول من در ایران باشگاه سایپا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج