اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۸۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسینی: برای پرسپولیس شرط نمی‌گذارم

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد دوباره از کیفیت لباس‌های تیم ملی درباره آینده‌اش گفت: هیچ شرطی برای ماندن در پرسپولیس نمی‌گذارم.

ایسنا: مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد دوباره از کیفیت لباس‌های تیم ملی درباره آینده‌اش گفت: هیچ شرطی برای ماندن در پرسپولیس نمی‌گذارم.

سیدجلال حسینی درباره اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، کیفیت لباس‌های ایران در این اردو، آینده‌اش در پرسپولیس و کار با علیرضا رحیمی صحبت کرد.

اردوی ۱۷ روزه تیم ملی در آفریقای جنوبی چطور بود؟

اردوی خیلی خوبی بود. با این که در آغاز اردو تعداد بازیکنان کم بود اما رفته‌رفته تیم کامل شد. در این اردو اوج بدنسازی را تجربه کردیم و همه بازیکنان می‌گویند که بهترین تمرین‌های بدنی را انجام دادیم.

برای شما که بلافاصله از کوران لیگ به این اردو رفته بودید، بدنسازی سخت نبود؟

حق با شماست. به ما خیلی فشار آمد اما جام‌جهانی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است و هر تیمی باید با بهترین شرایط جسمی به این تورنمنت برود. ما هم دنبال این بودیم که آمادگی لازم را کسب کنیم. بازیکنان چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی به خوبی با یکدیگر رقابت می‌کردند. آنها می‌دانند اگر می‌خواهند به جام‌جهانی بروند باید در وهله اول از نظر بدنی در بهترین فرم باشند.

شایعاتی درباره وضعیت آب‌وهوایی اردوی تیم ملی هم به وجود آمده بود و گفته می‌شد که کمپ ایران در نزدیکی یک کارخانه قرار دارد.

به هیچ وجه از نظر آب و هوا نبود. اتفاقا وضعیت جوی عالی بود. من هم کارخانه‌ای در آن اطراف ندیدم. در این شرایط ما خیلی خوب تمرین کردیم.

صحبت‌های زیادی درباره کیفیت لباس‌های تیم ملی انجام شده اما دوست داریم بیشتر در این رابطه توضیح دهید.

پیش از این هم گفته‌ام که کیفیت لباس‌ها به هیچ وجه خوب نبود. وقتی ما به عنوان تیم اول گروه‌مان به جام‌جهانی صعود ‌کرده‌ایم باید لباس‌هایمان با کیفیت باشد اما لباس‌ها کیفیت که نداشت هیچ، یک دست گرمکن هم بیشتر نداشتیم که باید ۱۶-۱۵ روز آن را می‌شستیم و می‌پوشیدیم. اگر از همه بازیکنان بپرسید همین را می‌گویند. امیدوارم در اردوی بعدی این طور نباشد.

در برزیل به علت شرایط جوی خاص لباس‌های با کیفیت برای تیم ملی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

دقیقا همین طور است. لباس خیلی به بازیکن برای بهتر بازی کردن کمک می‌کند. لباس‌های ما آن قدر تنگ و خشک بود که اصلا نمی‌شد آن را از دست بالا آورد. ساق‌ها هم آنقدر تنگ بودند که نمی‌شد آن را از پایت بالا بکشی. آخر مگر می‌شود جوراب ساق اینقدر تنگ باشد؟ لباس‌های تیم ملی باید خیلی باکیفیت و درجه یک باشد.

پس کی‌روش هم خیلی از این وضعیت ناراضی بوده...

کی‌روش حرف خودش را نمی‌زد. او حرف بازیکنان را می‌زد. همه ناراحت بودند و واقعا امیدوارم که در ادامه شاهد چنین مساله‌ای نباشیم.

مثل این که باشگاه‌ها در این چند روز استراحت ملی‌پوشان برای تمدید قرارداد آنها مذاکرات را شروع می‌کنند.

فعلا صحبتی با من نشده است. دوباره به رحیمی تبریک می‌گویم. قبلا با او کار کرده‌ام. رحیمی مدیری پرتلاشی است که هدفمند کار می‌کند. امیدوارم همه کمک کنند که کارهایی را که می‌تواند، انجام دهد. او مدیری است که خیلی تلاش می‌کند و اگر حرفی می‌زند بر خلاف بعضی‌ها روی حرفش می‌ایستد و مهم‌ترین ویژگی‌اش این است که راستگو است. امیدوارم رحیمی به دنبال حق و حقوق بازیکنان باشد. سالی که گذشت برای ما خیلی سخت بود. امسال تیم باید برای سه جام بسته شود و حضور در آسیا دلیل خوبی برای این کار است. اگر قرار است از نام ایران دفاع کنیم باید اجازه دهند که بازیکنان خوبی بیایند و تیم خوبی بسته شود. امسال در آسیا سه تیم ما حذف شدند و این در حالی بود که بازیکنان خوبی داشتند. شما به تیم‌های عربستانی نگاه کنید قیمت یک بازیکن آنها به اندازه بودجه کل یک تیم ماست. خود رحیمی هم می‌داند که کار در آسیا چقدر دشوار است. ما دو سال پیش تیم خوبی در سپاهان داشتیم و در آسیا هم نتایج خوبی گرفتیم. ضمن این که از پرسپولیس انتظارات زیادی می‌رود و هواداران دوست دارند که قدرت تیم‌شان یک بار دیگر به آسیا نشان داده شود.

اما وزارت ورزش به تیم‌ها ابلاغ کرده که هزینه‌هایشان را پایین بیاورند و این خلاف انتظار شماست.

این دیگر به تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه برمی‌گردد. اگر قرار است تیم با هزینه کم بسته شود، مشخص نیست در آسیا چه شرایطی ایجاد می‌شود. اگر قرار است از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم باید تیم خیلی خوبی بسته شود و این با کم هزینه کردن جور درنمی‌آید. خودتان می‌بینید که تیم‌های قطری و اماراتی با چه بودجه‌هایی وارد آسیا می‌شوند. اگر قرار باشد به تیم‌های شرق آسیا بخوریم که دیگر بدتر. هواداران حقشان بیشتر از اینهاست. مطمئن باشید ما با این هواداران می‌توانیم به راحتی در میان سه تیم برتر آسیا باشیم و حتی به قهرمانی فکر کنیم.

خودت حاضر می شوی با پول کمتری نسبت به فصل قبل در پرسپولیس بمانی؟

بحث این نیست که من کمتر یا بیشتر بگیرم. خود رحیمی می‌داند که زمانی که در پرسپولیس بودم پیشنهاد از تیم دیگری داشتم که پول بیشتری می‌داد اما در پرسپولیس ماندم. بستن تیم قدرتمند به حضور یک یا دو بازیکن منوط نیست.

این شایعه هم به وجود آمده که بازیکنانی مثل شما، صادقیان، خلعتبری و ... برای ماندن در پرسپولیس شرط گذاشته‌اید.

متوجه نمی‌شوم که این حرف‌ها یعنی چه. نه تنها پرسپولیس که برای هیچ تیم دیگری نمی‌توان شرط گذاشت. شرط یعنی چه؟ همه می‌دانند که ما می‌توانستیم قهرمان شویم اما دوم شدیم و سهمیه گرفتیم. از این به بعد همه چیز به مدیرعامل تیم بستگی دارد که بتواند یک تیم قوی ببندد. هیچ بازیکنی حق ندارد برای پرسپولیس شرط بگذارد. من هم برای ماندن شرطی ندارم. تازه از آفریقا برگشته‌ایم و دوباره باید به اردو برویم. همه بازیکنان هم اولویت‌شان پرسپولیس است. من و خلعتبری با رحیمی کار ‌کرده‌ایم و خود پیام هم می‌داند که چه چیزی برایش بهتر است. در ضمن مهم‌ترین موضوع لیستی است که سرمربی به مدیرعامل می‌دهد.

هنوز از کشورهای عربی پیشنهاد داری؟

چند روزی در اردو بودم و فعلا هیچ خبری ندارم. فعلا می‌خواهم در کنار خانواده‌ام استراحت کنم.

فکر می‌کنی هیات مدیره پرسپولیس می‌تواند مشکلات مالی این تیم را حل کند؟

مهم‌ترین خواسته بازیکنان در فصل قبل این بود که تیم برنامه‌ریزی داشته باشد. ما در فصل قبل به یک شهرستان می‌رفتیم و تازه می‌فهیدیم که بلیت برگشت نداریم. این مسائل برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. اگر پول هم باشد ولی برنامه‌ریزی وجود نداشته باشد، فایده‌ای ندارد. امسال همه باید به رحیمی کمک کنند تا از عهده مدیریت پرسپولیس برآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج