اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۲۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تشکری: متفاوت‌تر از سال قبل خواهیم بود

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال بر این عقیده است که با توجه به اینکه والیبالیست‌های ایران نسبت به دوره قبلی لیگ جهانی پخته‌تر شده‌اند، امسال مردم در لیگ جهانی تیم ملی متفاوتی را خواهند دید.

ایسنا: سرعتی‌زن تیم ملی والیبال بر این عقیده است که با توجه به اینکه والیبالیست‌های ایران نسبت به دوره قبلی لیگ جهانی پخته‌تر شده‌اند، امسال مردم در لیگ جهانی تیم ملی متفاوتی را خواهند دید.

"آرمین تشکری" اظهار کرد: خوشبختانه این روزها در دو نوبت تمرینات تیم ملی والیبال زیر نظر دستیار "کواچ" و "حسین معدنی" به صورت منظم و مستمر پیگیری می‌شود و بازیکنان روز به روز در شرایط بهتری قرار می‌گیرند. تا آغاز لیگ جهانی تیم ملی در بهترین شرایط ممکن قرار می‌گیرد و من تردید ندارم امسال نسبت به دوره قبلی لیگ جهانی هم بازی‌های بهتری ارائه خواهیم داد و هم نتایج درخشان‌تری کسب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: غیبت "اسلوبودان کواچ" سرمربی تیم ملی در تمرینات احساس می‌شود و نبود او از لحاظ روحی و روانی بی‌تاثیر نخواهد بود. اما برنامه‌های او کامل از سوی دستیارش در تمرینات اجرا می شود. من امیدوارم کواچ هرچه سریعتر به تمرینات تیم ملی ملحق شود.

تشکری با اشاره به تاثیری که ولاسکو بر والیبال ایران گذاشت، اضافه کرد: جای خالی ولاسکو در والیبال ایران احساس می‌شود. او در هر زمینه‌ای بهترین بود و به ما خیلی چیزها یاد داد. کواچ هم یکی از برترین‌های این رشته است و امیدوارم او راه ولاسکو را ادامه بدهد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال در پایان اعلام کرد: امسال در لیگ جهانی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کنیم. تیم‌های لهستان، برزیل و ایتالیا حریفان اصلی ما در این دوره از بازی‌ها هستند که با همت بچه‌ها از پس تمامی رقبا برخواهیم آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج