اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۵۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکذیب اظهارات رحمتی توسط آیت اللهی

انگار باید همچنان منتظر کش مکش ها درباره جدایی رحمتی از تیم ملی باشیم. این بار نایب رییس اول اظهارات رحمتی را تکذیب می کند و می گوید روزی که مهدی رحمتی اصرار دارد قرار بوده نبی برایش نامه عذرخواهی را بفرستد، او به دفتر آیت الهی رفته است.

آی اسپورت: انگار باید همچنان منتظر کش مکش ها درباره جدایی رحمتی از تیم ملی باشیم. این بار نایب رییس اول اظهارات رحمتی را تکذیب می کند و می گوید روزی که مهدی رحمتی اصرار دارد قرار بوده نبی برایش نامه عذرخواهی را بفرستد، او به دفتر آیت الهی رفته است.

انگار باید همچنان منتظر کش مکش ها درباره جدایی رحمتی از تیم ملی باشیم. دروازه بان سابق تیم ملی آشکارا مسئولان فدراسیون را مقصر چنین شرایطی می داند. این بار نایب رییس اول اظهارات رحمتی را تکذیب می کند و می گوید روزی که مهدی رحمتی اصرار دارد قرار بوده نبی برایش نامه عذرخواهی را بفرستد، او به دفتر آیت الهی رفته است.

بر اساس این گزارش نبی و کفاشیان قبل از ترک تهران، نامه عذرخواهی مهدی رحمتی را در پاکتی قرار می دهند. به دلیل سفر آنها به موریس، پاکت به آیت اللهی نایب رئیس اول سپرده می شود. نبی با منصوریان تماس می گیرد که از این پس، آیت اللهی کارها را می کند. قرار می شود رحمتی به فدراسیون برود، پاکت را از او بگیرد، نامه را امضا کند و پاکت را بازگرداند تا هادی آیت اللهی آن را برای کروش ارسال کند. حالا حرف های نایب رئیس اول فدراسیون می تواند موضوع را شفاف تر کند: «آقای کفاشیان نامه را به دست من داد. نامه در یک پاکت بود. آن را باز نکردم. من فقط مامور بودم پاکت را به رحمتی بدهم، نامه را امضا کند و بقیه کارها صورت بگیرد. مهدی رحمتی پیش من آمد. او اصلا پاکت را از من نگرفت و رفت!»

یعنی مهدی رحمتی از نامه خداحافظی خبر داشته، به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و بدون آنکه پاکت را باز کند، فدراسیون را ترک کرده. متن نامه هم که روز 30 اردیبهشت ماه در خبرگزاری فارس منتشر شده و او دقیقا می داند نامه داخل پاکت حاوی چه نوشته ای است. آیت اللهی ادامه می دهد: «من فقط نقش یک پیام آور را داشتم. من و رحمتی نشستیم، بحثی هم نشد. قرار بود نامه را بگیرد و امضا کند، ولی نامه را نگرفت؛ همین.»

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در گفت و گویی با سایت خبرآن لاین در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال در بازنگشتن رحمتی به تیم ملی تاثیرگذار بوده، می گوید: «تا آنجا که من می دانم او خودش اعلام کرد که نمی آید. موضوع به ما ربطی ندارد. فکر می کنم رحمتی اگر موضوع را رسانه ای نمی کرد، می شد او را به تیم ملی بازگرداند. امیدوارم او همیشه موفق باشد چون برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده. امیدوارم مشکل حل شود و او دوباره به تیم ملی بازگردد.» آیت اللهی در پاسخ به این سوال که آیا در آن تاریخ اصلا آقای نبی یا کفاشیان ایران بودند، می گوید: «نه، آنها در ایران نبودند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج