adexo3
۱۰۸۹۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشاني:

بالاتر از کي‌روش در کشورمان زياد داريم

پيشکسوت فوتبال ايران در واکنش به تمديد قرارداد کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي ايران، گفت: ما نخبگان بالاتر از کي‌روش را در کشورمان داريم.

خبرگزاری فارس: جعفر کاشاني که روز گذشته براي حضور در جشن تجليل از وزنه‌برداران پيشکسوت در جمع آنها حاضر شده بود، در گفت و گویی گفت: ورزش، رشته خاصي را نمي‌شناسد. ورزش، جايگاهي است که مي‌تواند فرهنگساز و تأثيرگذار روي جامعه باشد، ضمن اينکه قهرمانان وزنه‌برداري هويت ملي مملکت محسوب مي‌شوند و براي من افتخاري است که در جمع بزرگاني که تاريخ اينن مملکت را ساختند، باشم.

وي در خصوص اينکه آيا کميته فني پرسپوليس تشکيل جلسه داد يا خير، گفت: انشاالله همه چيز درست خواهد شد! رحيمي مديري مدبر و با سياست است و اميدوارم اين آقايان بتوانند از يک تيم، يک باشگاه بسازند. اميدوارم شرايط طوري باشد که رحيمي و ساير دوستان پرسپوليسي بسازند که مورد نياز جامعه است.

کاشاني در پاسخ به اين سؤال که از لحاظ نتيجه، آيا پرسپوليس در فصل آينده مي‌تواند توقع هواداران را برآورده کند يا خير تصريح کرد: نتيجه زماني گرفته مي‌شود که ما داراي يک باشگاهي باشيم که از هر نظر مورد نياز جامعه است به خصوص با توجه به اينکه در کشور دچار فقر فرهنگي هستيم، باشگاه پرسپوليس مي‌تواند فرهنگسازي کند.

پيشکسوت فوتبال ايران در مورد شرايط تيم ملي ايران در آستانه رقابت‌هاي جام جهاني گفت: آرزوي من اين است که تيم ملي در جام جهاني موفق باشد هرچند که کار بسيار دشوار است. البته همين اندازه که تيم ملي به جام جهاني صعود کرد برايمان افتخار است.

وي در خصوص اينکه آيا نبايد از تيم ملي در جام جهاني توقع کسب نتيجه داشت، افزود: ما امکانات و پتانسيل درخشش در ميادين بين‌المللي را داريم اما بايد کار بيشتري در اين زمينه انجام شود.

کاشاني در پاسخ به اين سؤال که آيا موافق تمديد قرارداد کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي ايران است يا خير، تأکيد کرد: ما نخبگان بالاتر از کي‌روش را در کشورمان داريم. ما بايد بضاعت خودمان را سنجيده و از آنها حداحثر بهره‌برداري را کنيم نه اينکه به فرهنگ يک خارجي متکي باشيم چون فرد خارجي با فرهنگ خودش فکر مي‌کند. متأسفانه کمتر به اين موضوعات توجه مي‌شود و ما طبق روال گذشته، نخبگان خود را همچنان از دست مي‌دهيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج