adexo3
۱۰۹۳۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کواچ زمان کمی دارد و نمی‌تواند تمام دانش خود را به بازیکنان منتقل کند

غفور: مربیان صرب عصبانی هستند!

پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواهیم در مسابقات پیش رو ثابت کنیم که نتایج سال‌های گذشته حاصل کار یک نفر نبوده است.

خبرگزاری فارس: پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواهیم در مسابقات پیش رو ثابت کنیم که نتایج سال‌های گذشته حاصل کار یک نفر نبوده است.

امیر غفور در اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران در کشور بلغارستان اظهار داشت: فرصت زیادی برای تمرین در کنار کواچ نداشتیم. در این مدت کوتاه نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم تمام دانش و تجربه خود را به بازیکنان منتقل کند. ولاسکو نیز پس از سه سال همچنان نکات زیادی برای ارائه دادن به ما داشت.

وی افزود: معمولاً مربیان صربستانی عصبانی هستند و در بدنسازی و تمرین سنگین کار می‌کنند، اما کواچ ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و کارلو ساتی هم برنامه بدنسازی سنگینی ندارد. نکاتی که کواچ در مسابقات تدارکاتی با استرالیا به ما گوش‌زد می‌کرد نکات خوب و مهمی بود که در طول بازی تاثیر آن را دیدیم.

پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تمرینات و بدنسازی ما با دوران ولاسکو تفاوت کرده است؛ البته به حرکاتی که در بدنسازی انجام می‌دهیم عادت نداریم و این مسئله کار را برای ما سخت و مفید می‌کند.

وی گفت: نیاز داشتیم که در کنار مربی جدید خود تمرین و مسابقه تدارکاتی داشته باشیم که این فرصت در اردوی بلغارستان و صربستان فراهم می‌شود. این مسابقات می‌تواند کمک زیادی به ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و کادر فنی جدید کند تا به آمادگی ۱۰۰ درصد برای لیگ جهانی برسیم.

غفور تاکید کرد: مهمترین تاثیر ولاسکو در تیم ملی ایران این بود که ذهن بازیکنان را عوض کرد به این دلیل آمادگی داریم که با هر مربی جدیدی کار کنیم و به موفقیت برسیم. می‌توانیم با کواچ به نتایجی بهتر از سال‌های گذشته برسیم. مردم، فدراسیون، بازیکنان، رسانه‌ها و تمام کسانی که برای تیم ملی زحمت می‌کشند در نتایج تیم ملی تاثیر می‌گذارند و می‌خواهیم در مسابقات پیش رو ثابت کنیم که نتایج سال‌های گذشته حاصل کار یک نفر نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج