adexo3
۱۰۹۳۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یوفا من‌سیتی را نقره داغ کرد

اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه منچسترسیتی را به خاطر تخلف از قوانین مالی یوفا به مبلغ ۶۰ میلیون یورو جریمه کرد. همچنین این تیم به مدت دو فصل برای جذب بازیکن با محدودیت روبرو است.

طرفداری: به گزارش BBC Sport، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پیش از این به باشگاه منچسترسیتی هشدار داده بود که صورت‌ها و گزارش‌های مالی شفافی را برای این اتحادیه ارسال کند ولی این گزارش ها به نظر یوفا قابل قبول نبود و باشگاه آبی پوش شهر منچستر از طرف این اتحادیه جریمه شد.

یوفا باشگاه منچسترسیتی را برای تخلف از قوانین مالی یوفا یا همان فیرپلی مالی، ۶۰ میلیون یورو جریمه کرد، به علاوه این تیم در دو فصل آینده لیگ قهرمانان به جای ۲۵ بازیکن تنها اجازه استفاده از ۲۱ بازیکن خواهد داشت. همچنین این تیم در دو پنجره تابستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ اجازه ندارد بیشتر از ۶۰ میلیون یورو صرف خرید بازیکن کند. بدیهی است که فروش بازیکنان سیتی و کسب درآمد از این راه هیچ تاثیری بر افزایش این مبلغ نخواهد داشت و این تیم تنها مجاز به استفاده از این ۶۰ میلیون یورو است.

باشگاه منچسترسیتی در طی دو فصل اخیر حدود ۱۸۲ میلیون یورو ضرر داشته است، ۱۲۰ میلیون یورو مربوط به سال ۲۰۱۲ و ۶۲ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳. سیتیزن ها تعهد داده اند دستمزد دریافتی بازیکنان خود را به هر روشی که شده پایین بیاوردند و طبق قوانین فیرپلی مالی یوفا رفتار کنند (سیتی بیشترین دستمزد را در بین کل باشگاه های ورزشی جهان به بازیکنانش پرداخت می‌کند).

باشگاه منچسترسیتی نیز اعلام کرد که این شرایط را پذیرفته و سعی در اصلاح امور مالی خود طی دو سال آتی خواهد داشت و از قوانین مالی یوفا نیز تخلف نخواهد کرد. امکان این وحود دارد که قهرمان لیگ جزیره، در صورت تخلف دوباره از قوانین مالی یوفا از حضور در لیگ قهرمانان منع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج