اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۸۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خاکپور:

نباید در جام جهانی از پیش باخته باشیم

کارشناس فوتبال ایران معتقد است نباید با ذهنیتی از پیش باخته، به جام جهانی برویم.

خبرگزاری ایسنا: محمد خاکپور در گفت و گویی با بیان این که انسان به امید زنده است، اظهار کرد: اگر واقعا نا امید هستیم چرا به جهام جهانی می رویم؟! همه باید به بازیکنان امید و روحیه بدهند. مطمئنا کادر فنی هم در تلاش است تا آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببرد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی همچنین افزود: باید با امید پا به جام جهانی بگذاریم. اگر از پیش باخته باشیم، دیگر همه چیز را باخته‌ایم. اگر تمام تلاشمان را انجام دهیم و در جام جهانی یک بازنده سربلند باشیم، خیلی بهتر است. مردم ما می‌دانند که سطح کیفی فوتبال ما در سطح رقبای ما نیست، بنابراین در صورت شکست می دانند که بازیکنان کم کاری نکرده‌اند.

خاکپور ادامه داد: چیزی که من در فوتبال تجربه کرده‌ام و می‌توانم قاطعانه در مورد آن صحبت کنم، این است که هیچ چیزی در فوتبال قطعیت ندارد. هیچ تیمی نمی‌تواند از پیروزی خود صددرصد اطمینان داشته باشد. همه اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست. هیچ حرکتی در بازی فوتبال تکرار نمی‌شود. در مورد نتایج بازیها احتمالات وجود دارد اما به طور قطع نمی‌توان در مورد نتیجه بازی‌ای اظهارنظر کرد.

وی اظهار کرد: امکان دارد روز بازی نیجریه، روز خوب ایران و روز بد نیجریه باشد. حتی من معتقدم در بازی با آرژانتین هم، می‌شود روز بد آرژانتین باشد.

این کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد:‌ ما زمان را از دست داده‌ایم و در حال حاضر هم زمان برای انجام کاری نداریم. در زمانهایی که می‌توانستیم اردوهایی را برای تیم ملی تدارک ببینیم، این کار را نکردیم و حالا دیگر زمان هیچ کاری نیست و فقط باید مید داشته باشیم و حمایت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج