اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۴۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دروازه‌بان‌ های مدنظر دایی جازدند

این جمله علی دایی چندان به مذاق این دو گلر خوش نیامده و آنها تقریبا علاقه ای به این ندارند که در پرسپولیس زیرسایه نیلسون روی نیمکت بپوسند

آی اسپورت: این جمله علی دایی چندان به مذاق این دو گلر خوش نیامده و آنها تقریبا علاقه ای به این ندارند که در پرسپولیس زیرسایه نیلسون روی نیمکت بپوسند

علی دایی سرمربی پرسپولیس روز پرمشغله ای را در دفتر باشگاه پرسپولیس گذراند. دایی که به دنبال تقویت پرسپولیس به سرعت وارد میدان شده و در بین بازیکنانی که برای مذاکره با آنها وارد عمل شد دو گلر را ویزیت کرد؛ محسن فروزان دروازه‌بان‌ گسترش فولاد و محمدباقر صادقی دروازه‌بان‌ اصفهانی سایپا.

فروزان اول وقت با دایی مذاکره کرد و محمدباقر صادقی هم بعدازظهر مقابل سرمربی پرسپولیس نشست. اما نکته جالب شرایط دایی برای استخدام یک گلر به جای رضا محمدی دروازه‌بان‌ دوم فصل پیش پرسپولیس بود، دایی به هر دو دروازه‌بان‌ گفته است پرسپولیس قصد دارد نیلسون را حفظ کند و دروازه‌بان‌ دوم باید در تعطیلات با نیلسون رقابت کند.

این جمله علی دایی چندان به مذاق این دو گلر خوش نیامده و آنها تقریبا علاقه ای به این ندارند که در پرسپولیس زیرسایه نیلسون روی نیمکت بپوسند. این تجربه ای است که سال قبل علیرضا حقیقی انجام داده و نتیجه خوبی از آن نگرفته است؛ چه، بعید است که حتی در تمرینات باعث بشود علی دایی نیلسون باتجربه را نیمکت نشین کند. با این وصف فعلا این دو دروازه‌بان‌ از ادامه همکاری با پرسپولیس منصرف شده اند و می‌ ماند گزینه های بعدی ... گزینه هایی که قاعدتا برای نیمکت نشینی به پرسپولیس می‌ آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج