اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۳۱۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اگوئرو: ایران فوتبال هیجان انگیزی دارد

مهاجم باشگاه منچستر سیتی می‌‌گوید در جام جهانی‌ آماده خواهد بود جایی‌ که تیم ملی‌‌اش به ستاره باشگاه بارسلونا بسیار وابسته است. سرجیو اگوئرو بی‌ صبرانه منتظر بازی در کنار مسی است. وی در ۳۴ بازی این فصل، ۲۸ گل به ثمر رساند.

طرفداری: مهاجم باشگاه منچستر سیتی می‌‌گوید در جام جهانی‌ آماده خواهد بود جایی‌ که تیم ملی‌‌اش به ستاره باشگاه بارسلونا بسیار وابسته است. سرجیو اگوئرو بی‌ صبرانه منتظر بازی در کنار مسی است. وی در ۳۴ بازی این فصل، ۲۸ گل به ثمر رساند.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، با نداشتن مشکل مصدومیت، اگوئرو منتظر بالا بردن جام جهانی‌ به همراه لیونل مسی است. وی می‌‌گوید:" من بازی آخر را برای قهرمانی لیگ برتر بازی کردم و حالا منتظر جام جهانی‌ هستم. موقعیت بسیار خوبی‌ که در بزرگترین تورنمنت دنیا در برزیل بازی کنیم. قهرمانی؟ چرا که نه. ما مسی را داریم. بهترین بازیکن دنیا. وی در گروه سختی ما را به صدرنشینی رساند و مهاجم فوق العاده‌ای مانند لاوتزی را هم داریم که هافبک‌های خوبی‌ ما را کمک می‌‌کنند.

" ما توانایی‌ و استعداد را برای شکست دادن حریفان داریم."

اگوئرو به بررسی‌ گروه آرژانتین هم می‌‌پردازد:" مردم می‌‌گویند گروه اسانی‌ است. شاید کلیشه‌ای باشد اما بازی آسان در جام جهانی‌ وجود ندارد. ما بوسنی ، ایران و نیجریه را داریم. نیجریه قهرمان آفریقا است و ایران فوتبال هیجان انگیزی ارائه داده است. بوسنی هم با اینکه اولین بار است که به جام جهانی‌ رسیده اما تاریخ بزرگی‌ دارد. اصلا آسان نخواهد بود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MSM

      جووون مادرت راس میگی؟!

    • مجید

      هیجان؟!!! ایران؟!!! شیببب؟!! باممم؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج