adexo3
۱۱۲۳۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کي‌روش: بيک‌زاده تنها دغدغه ماست

سرمربي تيم ملي در خصوص اينکه آيا قرار است امروز با تيم ملي آفريقاي جنوبي قرارداد سرمربيگري امضا کند،گفت:‌ اينکه مي‌خواهم امروز تصميمي بگيرم، صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم ملي در خصوص اينکه آيا قرار است امروز با تيم ملي آفريقاي جنوبي قرارداد سرمربيگري امضا کند،گفت:‌ اينکه مي‌خواهم امروز تصميمي بگيرم، صحت ندارد.

کارلوس کي‌روش پس از بازگشت تيم ملي به ايران در جمع خبرنگاران در خصوص اردوي اتريش گفت: اردوي بسيار خوبي داشتيم و در ۳ ديدار تدارکاتي که داشتيم اين فرصت را به همه بازيکنان داديم تا توانايي‌هاي خود را به منظور حضور در ليست نهايي نشان داده و حتي براي اين موضوع بجنگند، البته به دنبال اهداف تاکتيکي هم بوديم و در مجموع اردوي خوبي را پشت سر گذاشتيم.

وي افزود: تمام بازيکنان حاضر در اردو نگرش خوبي نسبت به برگزاري چنين اردويي داشتند و تعهد بالاي خود را نسبت به تيم ملي نشان دادند و همه هواداران بايد به اين ۲۸ بازيکن افتخار کنند و من از همه آنها رضايت دارم.

کي‌روش در خصوص اينکه آيا در مورد بازيکنان خط خورده تصميمي گرفته است يا خير، گفت: امروز تمام روز را به اين موضوع اختصاص خواهم داد تا يک بررسي عميق و برداشت مجدد و آناليزي دقيق از تک تک بازيکنان و عملکرد آنها داشته باشم، چون بايد براي انتخاب بازيکنان نهايي يک تعادل خوبي در تمام نقاط زمين داشته باشيم. بايد اين تعادل حفظ شود و من امروز به صورت دقيق به اين موضوع فکر خواهم کرد.

وي در خصوص پيش‌بيني‌اش از ديدار با نيجريه در جام جهاني گفت: قبل از آغاز جام جهاني در ديدار تدارکاتي ديگري به مصاف ترينيداد و توباگو خواهيم رفت و پس از آن هم به مصاف نيجريه در جام جهاني خواهيم رفت که اين ديدار براي تيم ملي حکم کل جام جهاني را خواهد داشت. نيجريه چند شب پيش در غياب هفت هشت بازيکن اصلي خود مقابل اسکاتلند به ميدان رفت و بدون شک يکي از بهترين و قدرتمندترين تيم‌هاي جهان، نيجريه است، البته ما با انگيزه تيمي بالا و با تجربه بازي کردن در کنار هم، اميدواريم بتوانيم مقابل اين تيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

سرمربي تيم ملي در پاسخ به سوالي در خصوص اينکه براساس اخبار منتشر شده رسانه‌هاي آفريقايي قرار است امروز با تيم ملي آفريقاي جنوبي قرارداد سرمربيگري امضا کند، گفت:‌ در اين خصوص اطلاعي نداشتم و يک مقدار هم سورپرايز شدم و اينکه مي‌خواهم امروز تصميمي بگيرم، صحت ندارد.

وي در مورد اينکه آيا در خصوص تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال ايران مذاکره‌اي کرده است يا خير تصريح کرد: طي ۱۰ ماه گذشته در اين خصوص صبحت‌هاي زيادي کرده‌ام و فکر نمي‌کنم صحبت دوباره در اين خصوص مناسب باشد. در ۱۰ ماه گذشته صحبتي با من انجام نشد به جز يک جلسه که بهتر است در خصوص جزئيات آن جلسه که بين من و رئيس فدراسيون برگزار شد، صحبتي نکنم. واقعيت مطلب اين است که بايد براي جام جهاني تمرکز داشته باشيم و الان زمان آن نيست که بخواهيم بازي‌‌هاي تظاهرگونه را ادامه دهيم. فقط ۱۵ روز تا جام جهاني باقي مانده و الان پس از ۱۰ ماه زمان مناسبي براي چنين صحبت‌ها و شايعات نيست.

سرمربي تيم ملي ادامه داد: طي ۱۰ ماه گذشته واضح بود که من در بين برنامه‌هاي آينده فدراسيون فوتبال ايران قرار ندارم. الان فکر نمي‌کنم فرصت مناسبي براي صحبت در اين مورد باشد چون زمان از دست رفته است.

وي در خصوص اينکه آيا تمايل دارد در فوتبال ايران بماند، گفت: در ۱۰ ماه گذشته در خصوص علايق قلبي و ميل باطني‌ام براي ماندن صحبت کرده‌ام. البته الان بايد اين بازي‌ها را قطع کرد و ديگر نبايد به آنها ادامه داد و فقط بايد روي تيم ملي و ديدار با نيجريه در جام جهاني تمرکز کرد.

کي‌روش در مورد شرايط بازيکنان مصدوم تيم ملي ادامه داد: بيک زاده تحت يک سري بررسي‌هاي سطح بالا در برزيل است. البته دو سه مصدوم سطحي ديگر در تيم بودند که به خاطر مسائل پيشگيرانه به آنها بازي ندادم. به غير از هاشم بيک زاده دغدغه خاصي در مورد بازيکنان مصدوم نداريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج