۱۱۲۹۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پس از اعلام خبر رای‌گیری مجدد برای جام جهانی ۲۰۲۲

قطری‌ها پرداخت رشوه را رد کردند

پس از آنکه اعلام شد ممکن است برای انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر رای گیری شود، قطری‌ها هرگونه اقدام خلاف در زمینه کسب میزبانی را رد کردند.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه اعلام شد ممکن است برای انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر رای گیری شود، قطری‌ها هرگونه اقدام خلاف در زمینه کسب میزبانی را رد کردند.

نشریه ساندی تایمز در شماره روز یکشنبه خود اعلام کرده بود مدارک جدیدی از پرداخت رشوه مسئولان قطری برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور به دست آورده است.

در این خبر آمده بود محمد بن همام در این رابطه نزدیک به پنج میلیون یورو رشوه پرداخت کرده و پیش از اعلام میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ با بسیاری از سران فدراسیون فوتبال کشورهایی که رای آنها در انتخاب میزبان موثر بوده دیدارهایی داشته است.

پس از آن بود که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد بن همام هیچ نقش رسمی در کارهای مربوط به انتخاب میزبان جام جهانی نداشته است.

ساعاتی بعد نایب رییس فیفا هم اعلام کرد اگر پرداخت رشوه توسط قطر ثابت شود به دنبال برگزاری مجدد رای گیری برای انتخاب جایگزین میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ اقدام خواهد شد اما اکنون قطری‌ها با انتشار بیانیه‌ای هرگونه اقدام غلط و پرداخت رشوه را به شدت رد کرده‌اند.

در این بیانیه‌ آمده: «قطر به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شد زیرا پیشنهادش بهترین پیشنهاد ارائه شده در میان تمامی کشورهایی بود که درخواست میزبانی داده بودند. فکر می‌کنیم زمان آن رسیده بود که میزبانی جام جهانی به کشوری از خاور میانه داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج