adexo3
۱۱۴۰۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مصاجبه سایت فدراسیون فوتبال آلمان با بازیکن سابق تیم ملی

شاپورزاده: ایران می تواند از گروه صعود کند

ملی پوش اسبق تیم ایران که حالا در فوتبال آلمان مشغول فعالیت است در گفتگویی با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان به شرایط تیم ملی ایران در گروه ششم می پردازد

آی اسپورت: ملی پوش اسبق تیم ایران که حالا در فوتبال آلمان مشغول فعالیت است در گفتگویی با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان به شرایط تیم ملی ایران در گروه ششم می پردازد

امیر شاپورزاده حالا 31 ساله است و در لیگ منطقه ای آلمان برای کیکر ورتسبرگ در غرب باواریا بازی می کند. او سابقه ی حضور در تیم استیل آذین را در لیگ برتر ایران دارد و به تیم ملی ایران نیز برای بازی های غرب آسیا دعوت شده بود.

شاپورزاده در گفتگویی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان شرکت کرد و در مورد بازی های جام جهانی و گروه تیم ملی ایران در این رقابت ها به بحث و تبادل نظر پرداخت:

جام جهانی برزیل کمتر از چند روز دیگر آغاز می شود، تصور شما از این جام چگونه است؟

برزیل میزبان بازی ها است کشوری که در آن همه دیوانه ی فوتبال هستند. بنابراین این مسابقات در جوی پر شور برگزار خواهد شد و از نظر ورزشی این می تواند یک سورپرایز واقعی برای تیم ها باشد. علاوه بر برزیل، من بلژیک را هم تیم قدرت مندی می دانم ای کاش می توانستم بازی ها را از نزدیک دنبال کنم اما سفر به آمریکای جنوبی بسیار طاقت فرسا است به همین دلیل تصمیم گرفتم از تلویزیون و همراه خانواده ام جام جهانی را تماشا کنم.

تیم ملی ایران، شما به این تیم اعتماد می کنید؟

اینکه ایران در جام جهانی حضور دارد، خود به خود یک دستاورد فوق العاده است. بازیکنان مهارت و تسلط قابل ملاحظه ای دارند این اعتماد به نفس حتی می تواند موجب شود که تیم کی روش در گروه خود زنده بماند و این احساس برای صعود به آن ها کمک کند.

شانس تیم ملی آلمان را چگونه ارزیابی می کنید؟

تیم ملی آلمان دوباره با یک تیم خوب راهی جام جهانی شده است اما اگر آن ها بخواهند برای کسب عنوان با تیم های دیگر رقابت کنند باید تمامی بازیکنان خود را در فرم مناسب در اختیار داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج