اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۰۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۴ روز تا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل

سابلا: ایران و نیجریه از لحاظ بدنی قدرتمندند

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تأیید کرد که تیمش در آستانه شروع رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل استرس دارند.

خبرگزاری فارس: الخاندرو سابلا با تأیید اینکه استرس قبل از مسابقات جام‌جهانی در حال شروع شدن است، از اشتیاق تیمش برای آغاز مسابقات خبر داد.

ریکاردو آلوارز و لیونل مسی در پیروزی دو بر صفر آرژانتین مقابل اسلونی در دیدار دوستانه شب گذشته گلزنی کردند. آرژانتین اکنون به برزیل سفر خواهد کرد و یکی از بخت‌های قهرمانی در این مسابقات به شمار می‌رود. این تیم در گروه F مسابقات باید به مصاف ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین برود.

سابلا پس از این مسابقه اظهار داشت: هرگز این فرصت را نداشتم که در جام‌جهانی بازی کنم. تنها به عنوان دستیار پاسارلا در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه حضور داشتم اما می‌توانم تصور کنم که بازیکنان استرس دارند و بیش از هر چیز دیگری مضطرب هستند. زمان زیادی برای شروع مسابقات باقی نمانده و من مطمئنم که اشتیاق و استرس با هم آمیخته شده.

وی ادامه داد: اینکه در این مقطع زمانی کاملا آسوده باشیم، کمی سخت است.

لوئیس فان‌خال، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند و مایکل اوون، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از کسانی هستند که آرژانتین را مدعی عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها می‌دانند؛ با این حال سابلا در این باره اظهار داشت: نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما می‌خواهیم در مسابقاتی به میدان برویم که باید در آنها عالی بازی کنیم. به مصاف تیم‌های قدرتمندی خواهیم رفت. رقیبانمان از لحاظ بدنی بسیار قدرتمند هستند؛ به خصوص ایران و نیجریه. بوسنی یک تیم اروپایی است و بنابراین این تیم هم از لحاظ بدنی قدرتمند است اما ویژگی‌های بهتر دیگری هم دارد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را در مرحله گروهی به نمایش بگذاریم و بازیکنانمان در بهترین شرایطشان هستند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج