اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۰۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

كي‌روش : كريس رونالدو عاشق و ديوانه است!

ديديم در جنگل مشرف به ورزشگاه درخت‌ها و بوته‌ها تكان مي‌خورند وقتي دقت كرديم ديديم كه كريس رونالدو به تنهايي مشغول تمرين است و به صورت مارپيچ از لاي درخت‌ها به سرعت رد مي‌شود

كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با ديسيپلين خاصي روابط خود را با بازيكنان ملي تنظيم كرده است. اين سرمربي پرتغالي كه شايد بشود گفت با اندكي فاصله بازيكنان را به سمت جلو هدايت مي‌كند، گهگاه در گفت‌وگوهاي جمعي و خصوصي تجربيات خود از سال‌ها كار با ستارگان جهان را به بازيكنان انتقال مي‌دهد.

به گزارش سايت گل يكي از بحث‌هايي كه كي‌روش در خلال اين چند وقت مطرح كرده است حرف‌هايي است كه درباره كريس رونالدو ستاره پرتغالي فوتبال جهان به زبان آورده است. كي‌روش مربي كريس رونالدو در تيم ملي پرتغال و منچستريونايتد بوده و به خوبي با رفتار و ويژگي‌هاي كريس آشناست. كي‌روش در توصيف رونالدو قبل از هر چيز به اين نكته اشاره مي‌كند كه اين بازيكن علاقه وحشتناك و ديوانه‌وار به تمرين كردن دارد.

او گفته است:« شايد كريس لوناردو از لحاظ استعداد در حد ليونل مسي نباشد اما او در ذهن خود بدون ترديد خود را بهترين بازيكن جهان مي‌پندارد و فاصله خود را با مسي با تمرين كردن كاهش داده و حالا حتي در مواقعي بهتر از اوست. چيزي كه تنها و تنها با تمرين و تمرين و كار شديد به دست آمده است.»

كي‌روش در اين جلسه از روزهايي ياد كرده كه كريس رونالدو با او در منچستريونايتد به تمرين انفرادي مي‌پرداخت. او مي‌گويد:« كريس صبح زودتر از همه در تمرين حاضر بود و در پايان تمرين مرا نگه مي‌داشت و يكي، دو ساعت روي ضربات كاشته تمرين مي‌كرد. آنقدر كه من خسته مي‌شدم و وادارش مي‌كردم براي ظهر به من ناهار بدهد.»

كي‌روش : كريس رونالدو عاشق و ديوانه است!

كي‌روش ادامه داده است:« يك بار در دفترمان در باشگاه منچستريونايتد وايستاده بوديم كه ديديم در جنگل مشرف به ورزشگاه درخت‌ها و بوته‌ها تكان مي‌خورند وقتي دقت كرديم ديديم كه كريس رونالدو به تنهايي مشغول تمرين است و به صورت مارپيچ از لاي درخت‌ها به سرعت رد مي‌شود. حركتي كه او در آن استاد است.»

به گفته كي‌روش در بعضي روزها وين روني زوج او در منچستريونايتد هم كريس را در تمرينات همراهي مي‌كرده است. بازيكني كه به عقيده كي‌روش او هم مظهر پيشرفت فني با تمركز و تمرين است.

به گفته كي‌روش اين درست كه كريس رونالدو در حال حاضر بازيكني به شدت تندرست و قدرتمند به نظر مي‌آيد اما او با جواني كه چند سال پيش پرتغال را ترك كرد و به منچستر آمد به شدت تغيير كرده است.

رونالدو كه بازيكني شكننده و ظريف بود زيرنظر دستيار كي‌روش و مربي بدنساز فعلي تيم ملي عضلات خود را ساخت و حالا در آمادگي بدني، سرعت و ضربات به توپ در تمام دنيا نظير ندارد.
كي‌روش با اين خاطره‌گويي طولاني قصد داشته راه پيشرفت را به بازيكنان تيم ملي ياد بدهد، بازيكناني كه حالا خيلي از آنها آينده خود را در فوتبال اروپا و در بين ستارگان بزرگ جهان دنبال مي‌كنند. بله، كي‌روش يك شانس براي فوتبال ماست.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

كي‌روش : كريس رونالدو عاشق و ديوانه است!




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا کی روش ،فکر کرده بازیکنای ما حرف گوش کن هستند یه مدت دیگه متوجه میشه که مشکل اصلی فوتبال ما تنبلی فوتبالیست های ماست در حالیکه اگه نصف کریس رونالدو تلاش کنند خیلی بهتر از اون هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج