adexo3
۱۱۵۷۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جام بیستم در سرزمین فوتبال- برزیل ۲۰۱۴

مارادونا: دوران تیکی‌تاکا به پایان رسید

سرمربی پیشین آلبی‌سلسته بر این باور است روش تیکی‌تاکا دیگر کارآمد نیست چون تیم‌ها راه مقابله با این سبک بازی را پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت‌و‌گو با روزنامه «تایمز آف ایندیا» با اشاره به شکست ۵ بر یک اسپانیا مقابل هلند گفت: میانگین سنی تیم اسپانیا خیلی بالاست و شواهد این موضوع را می‌شد از ترکیب اولیه این تیم مقابل هلند به وضوح دید. لاروخا چندین سال است که به روش تیکی‌تاکا بازی می‌کند، روشی فوق‌العاده که هواداران و کارشناسان سرتاسر جهان را تحت‌تأثیر قرار داده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ برای ماتادورها سه جام مختلف به ارمغان آورد.

وی افزود: دل‌بوسکه باید به خاطر داشته باشد که باشگاه‌های اروپایی راه‌هایی برای مبارزه با روش تیکی‌تاکای بارسلونا که شباهت بسیاری به سبک بازی اسپانیا دارد، پیدا کرده‌اند. برای مثال ضدحملات یکی از روش‌هایی است که خیلی خوب در مقابله با تیکی‌تاکا جواب می‌دهد و به نظرم دوران تیکی‌تاکا به پایان رسیده است. اسپانیا انتقاداتی را که به نوع سبک بازی‌اش می‌شد را نپذیرفت.

سرمربی پیشین آلبی‌سلسته تصریح کرد: هلند یکبار دیگر در فوتبال مدرن انقلاب کرد. روبین فن‌پرسی و آرین روبن مقابل اسپانیا روی ریتم فوق‌العاده‌ای بودند و همین باعث غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی شد. به نظرم خط دفاعی اسپانیا و ایکر کاسیاس در بازی با هلند روی فرم نبودند.

مارادونای۵۳ ساله خاطرنشان کرد: لوئیز فن‌خال با بازیکنان جوانی که در اختیار داشت دست به کار بزرگی زد و مقابل ماتادورها به یک پیروزی حیرت‌انگیز دست یافت. همین پیروزی می‌تواند به آنها کمک کند تا در مرحله بعد به برزیل برخورد نکنند.

اگر برزیل در گروه A به عنوان نخست برسد و یکی از دو تیم هلند یا اسپانیا در گروه B به مقام دومی گروه خود برسد باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با سلسائو دیدار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج