۱۱۶۶۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شایع‌ترین اختلالات باروری زنان

عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا از PCO به عنوان یکی از شایعترین اختلالات غدد درون ریز خانمها در سنین باروری نام برد و گفت: این عارضه با تأثیر بر روند تولید مثل، موجب کاهش قدرت باروری، افزایش سقط و مشکلات مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

خبرگزاری مهر: کنفرانس علمی سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) در ناباروری و سقط مکرر، روز پنجم تیر ماه امسال در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا برگزار می شود.

این سمینار که با هدف آشنایی بیشتر متخصصین زنان و زایمان، بیولوژی تولیدمثل، جراحی عمومی، بهداشت باروری، بیماریهای داخلی، ژنتیک، ایمنی شناسی، علوم تغذیه، مامایی و دیگر اعضای جامعه پزشکی با PCO در ناباروری و سقط مکرر از جنبه های مختلف برگزار می گردد، از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار است.

دکتر سهیلا انصاری پور فوق تخصص ناباروری و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا ضمن اشاره به این موضوع که PCO یکی از شایعترین اختلالات غدد درون ریز خانمها در سنین باروری محسوب می شود، افزود: PCO یکی از شایعترین اختلالات غدد درون ریز خانمها در سنین باروری است که با تأثیر بر روی روند تولید مثل، موجب کاهش قدرت باروری، افزایش سقط و مشکلات مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

وی گفت: این بیماران به علت اختلالات هورمونی طولانی مدت و همراه با چاقی در اکثر موارد، با عوارض مهم دیگر چون دیابت و فشارخون در سنین بالاتر نیز مواجه می شوند.

انصاری پور ادامه داد: اگر چه PCO علاج قطعی ندارد اما کاملا درمان پذیر است و با پیشگیری و درمان به موقع این عارضه می توان علاوه بر بهبود تولید مثل از عوارض جدی آن که ممکن است در آینده برای بیمار ایجاد گردد، پیشگیری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج